Nyt olen ekaa kertaa naimsissa ja tämän miehen kanssa olen ollut kihloissa.
vieras 01.07.2007 #3 Toista kertaa naimisissa, tosin mies on pysynyt samana. Siinä välissä oltiin kihloissa.
RouvaMadHatter 01.07.2007 #7 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: 1 kihlaus 1 avioliitto Click to expand... :wave:
Pessi 01.07.2007 #8 Toista kertaa kihloissa. Häitä ei ole lähiaikoina luvassa, hyvä olla näin :saint:
Inkivääri 01.07.2007 #11 Kahdesti kihloissa ja kerran naimisissa. Toisin sanoen olin kerran kihloissa ennenkuin menin kihloihin ja naimisiin mieheni kanssa.
Kahdesti kihloissa ja kerran naimisissa. Toisin sanoen olin kerran kihloissa ennenkuin menin kihloihin ja naimisiin mieheni kanssa.
Magister 01.07.2007 #13 Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect: Kihloissa kerran ja saman kanssa naimisissa nyt. :wave: Click to expand... Sama täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect: Kihloissa kerran ja saman kanssa naimisissa nyt. :wave: Click to expand... Sama täällä
mimmali 01.07.2007 #14 Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow: Alkuperäinen kirjoittaja vieras: 1 kihlaus 1 avioliitto Click to expand... :wave: Click to expand... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow: Alkuperäinen kirjoittaja vieras: 1 kihlaus 1 avioliitto Click to expand... :wave: Click to expand... :wave:
Kreecher 01.07.2007 #16 Kihloihin olen mennyt kahdesti, naimisiin kerran. 5-vuotishääpäivä ensi perjantaina! :heart:
kangasajuruoho 01.07.2007 #18 Vain kerran kihlauduin ja siitä seuranneessa avioliitossa olen yhä, onnellisen vakaasti. (ja aion pysyäkin)
Vain kerran kihlauduin ja siitä seuranneessa avioliitossa olen yhä, onnellisen vakaasti. (ja aion pysyäkin)
HattiWatti78 01.07.2007 #19 Olen ollut kahdesti kihloissa (siis toinen kihlattu oli tämä nykyinen aviosiippa) ja nyt ensimmäistä ja viimeistä kertaa naimisissa. :heart:
Olen ollut kahdesti kihloissa (siis toinen kihlattu oli tämä nykyinen aviosiippa) ja nyt ensimmäistä ja viimeistä kertaa naimisissa. :heart:
neito83 01.07.2007 #21 menossa eka avioliitto (ja viimeinen....) takana kaks purkautunutta kihlausta.