Monetko imetysliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kolmet tukevat päiväliivit (eli siis ns. paremmat imetysliivit) ja sitten öisin vaan semmoset halpikset, jotka ei purista mistään mutta pitävät silti liivinsuojat paikoillaan. :D

Mulla oli neljät, kun maitoa tuli niin että kerääjäkin tulvi yli joten sai paritkin liivit pistää pesuun päivässä. Ja bosat oli 2 kuppikokoa isommat kuin ennen raskautta, joten joka tapauksessa piti ostaa uusia liivejä.

Mulla oli kahdet Triumphin imetysliivit (30e/kpl) ja kahdet H&M:n (19,90/2kpl) ja ne hennesin oli paljon paremmat ja nätimmät. Mulla oli sellaiset, joita myydään kaksien liivien pakkauksessa, yhdet mustat ja yhdet valkoiset. Ja siis kaks paria maksoi vähemmän kuin yhdet Triumphit.

4 liivit (HotMilk*2, Royce, Anita) ja 4 toppia (Cantaloop, 2*Carrywell, Bravado) sekä Glamourmom toppipaita (ja 4 imetyspaitaa). Liivinsuojat falskaa usein vaikka vaihdan tiheään ja joudun siksi vaihtamaan liivejä jopa useamman kerran päivässä :/

Ja on kyllä olleet tarpeelliset, kaikki. Vauva kun lähes asuu rinnalla.

Parhaat (Bravadot ja HotMilkit) olen tilannut UKsta, Nursingbra-shopista. Paljon halvempia kuin täällä eikä edes toimituskuluja! :)

Yhteistyössä