Monet rillit, onko mitään järkeä? En osaa päättää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätös
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päätös

Vieras
Tilasin itselleni uudet rillit. Itseasiassa kolmet, kun oli niin edulliset vaikkei entisissäkään mitään vikaa ole... mitä nyt ostettu vanhoilla tiedoilla ja uuteen reseptiin tuli pieni muutos. Mutta siis ihan hyvä on.
Nyt mulla olis valinnan vaikeus, en osaa päättää mitkä noista pidän. Pidänkö kaikki vai palautanko jotkut. Jos pidän kaikki, mulla on 4 erilaiset rillit ja niistä kolmessa "tuoreimmat" vahvuudet kun on tilattu uuden silmälasireseptin mukaan.

Pitääkö ihmiset mua ihan hulluna, jos pidän rillejä esim. asuun sopivan sävyn perusteella ja vaihtelen sitten sen mukaan?

Ai että sulla on ihan kolmet! :) ja mietit vielä? Mulla on kuule,enkä edes valehtlele, ainakin13 lasit samoilla vahvuuksilla. Oikeeta lukumäärää en tosiaan edes tiedä, mutta voi niita olla parikymmentäkin.
Osta ulkomailta netiikaupoista, ja vaihtelen fiiliksen mukaan. Jotkut huomaa, että "taas sulla on uudet lasit", jotkut ei ainakaan mainitse mitään.

Mullakin on monet, ostan merkkilaseja ja merkittömiäkin netin kautta Suomesta ja parit on Englannistakin. Kätevää kun on aina lasit mukana, vaikka kassi vaihtuu. Ja yöpöydälläkin käden ulottuvilla aina.

Yhteistyössä