monennella viikolla olit raskaana kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Epäilin raskautta heti kun säännölliset kuukautiset olivat myöhässä. Raskaustestin tein vasta rv 8.

Toisessa raskaudessa sama juttu tiesin että olen raskaana kun kuukautiset oli myöhässä koska takana oli suojaamaton yhdyntä. testin tein tässäkin myöhään eli rv 7.

hm miten se lasketaan..kun ei ollut vielä edes menkat myöhässä vaan plussa pärähti jo 3-4pv ennen menkkojen myöhässä oloa.
Eli oisko se vk 2-3?
Sattuneesta syystä "vaan tiesin" ja testasin.

Esikoisen kohdalla rv 8 ja nyt pikkuveljen kohdalla rv 11. En osannut edes epäillä hyvin epäsäännöllisen kuukautiskierron takia, ja koska juuri niihin aikoihin mies oli paljon työreissuilla, joten ei ollut usein noita petipuuhia.

Ekassa raskaudessa odotin, että menkat oli 3 päivää myöhässä ja sitten tein testin, vaikka olinkin jo varma raskaudestani, kun oireili niin vahvasti.

Toisessa raskaudessa tein testin päivänä, jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Olin hieman yllättynyt, että tulos oli positiivinen, kun tällä kertaa ei ollut oireillut. :)

Ensimmäinen taisi olla jollain rv 4, Toinen oli rv 18,ja Kolmas joskus rv 4 maissa.

Toinen raskaus oli yllätys,koska minulla ei ollut ollut menkkoja vuosiin ennen raskautta,kuitenkin oli tärpänny.Rupesin tuntemaan liikkitä ja ajattelin,että nyt jokin ei ole kohdallaan. Sit tein testin,ja menin neuvolaan parin viikon päästä,silloin oli jo rv 20 menossa.Mitään raskausoireita ei ole minulle tullut missään raskaudessa,ja siksi pääsi tuo toinen raskaus yllättämään. Tervetullut oli kyllä,olihan lyhempi odotusaika :)

Yhteistyössä