H
"hei"
Vieras
Minkä ikäinen lapsi kyseessä? Mistä syistä haitte tukiperhettä? Mitä teet kun lapsi on tukiperheessä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25948501:No lapset ei kyllä enää käy, mutta muutama vuosi takaperin meillä oli tukiperhe. Lapset olivat tuolloin 1,5v ja 3,5v. Miellä oli tukiperhe vuoden verran, mutta sen jälkeen käytäntö täällä muuttui, eikä tukiperhettä enää saanut ennaltaehkäisynä ja tukitoimenpiteenä vaan olisi tarvinnut olla muita lastensuojelullisia syitä taustalla. Meillä siis tukiperhe oli apuna minun jaksamiseen kun ex ei kahden vuoden aikana juuri halunnut lapsia tavata. Vapaa viikonloppuinani lepäsin ja näin ystäviä.. nukuin univelkojani pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Tukiäiti;25948726:Itse toimin tukiäitini kahdelle tytölle ja minulle on aivan sama miten lasten äiti viettää viikonloput kun lapset ovat meillä. Vien itsekin lapseni hoitoon kun haluan päästä viihteelle ja mielestäni se on hyvä juttu että siellä viihteellä käydään silloin lapset on turvallisesti hoidossa tukiperheessä eikä esim. jätetä lapsia yksin kotiin yms.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä moralisointia että paha äiti kun ryyppää silloin kun lapset tukiperheessä, joillekin se on vaan tapa rentoutua ja sallitaan se heille. Jos äiti pystyy muuten elämään arkea lastensa kanssa selvinpäin niin se riittää minulle.