Monenko lapsella meandin päärynätunika, muffinsitunika tai kaupunkitunika?Tärkeää!

vierailija
Mitään nauhoja ei nykyään saisi olla. Mutta jos miettii että mikä on todennäköisyys että lapsi oikeasti siihen nauhaan kuristuu... En viitsisi poistaa nauhaa.

Mutta..
Eikös Meandilla ole ainakin tähän asti ollu siis sillä idealla ne nauhat, että ne kiristyy vain edestä? ainakin syksyllä pitämilläni kutsuilla myyjä esitteli niitä nauhoja, että ne on tarkotuksella tehty niin, ettei kurista..

Jännä jos ei ole kaikille meandilta tilanneille tullut tietoa tuosta. Siksi just teinkin aloituksen että saa kaikki tietää keitä tää koskee. Meillä kuopuksella se muffinsitunika.Leikkaan nauhan kun muuten sit mietin et mitä jos kuristuukin.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Mitään nauhoja ei nykyään saisi olla. Mutta jos miettii että mikä on todennäköisyys että lapsi oikeasti siihen nauhaan kuristuu... En viitsisi poistaa nauhaa.
Mä olen niin heikkohermoinen turvallisuusjuttujen kanssa, että riipaisin nauhan pois heti kättelyssä.

Tukes 08/2010

Hei,
Tietojemme mukaan olette ostaneet lasten Päärynätunikan, Muffinsseja ja pilkkuja-tunikan ja / tai Kaupunkitunikan meiltä (me&i:lta). Haluamme teidän huomioivan, että näissä tuotteissa päänympäryksessä oleva koristenauha on vastoin yleisiä lasten-vaatteille asetettuja turvavaatimuksia.
Jotta lapsenne ei vahingoittuisi tästä nauhasta, pyydämme teitä leikkaamaan sen pois, jonka jälkeen lapsenne voi jälleen käyttää hienoa tunikaansa ongelmitta. Tarkemmat ohjeet kuinka nauhan saa helpoiten leikattua vahingoittamatta tunikaa löydätte vieressä olevista kuvista.

1. Vedä nauhan avulla tunikan kaula-aukkoa niin paljon yhteen kuin voit(katso ylin kuva)
2. Leikkaa nauha niin pitkältä sisäpuolelta kuin voit (katso
keskimmäinen kuva)
3. Kun nauha on leikattu, vedä kaula-aukko takaisin normaaliin muotoonsa, jolloin nauha on poissa (katso alin kuva)

Mikäli ette halua leikata nauhaa itse, voitte lähettää tunikan meille ja me teemme sen puolestanne. Ottakaa siinä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tunikan lähettämistä.
Mikäli teillä on aiheesta kysymyksiä, voitte kääntyä asiakaspalvelumme puoleen osoitteeseen asiakaspalvelu@meandi.fi. Vastaamme mielellämme lähettämiinne kysymyksiin. Pahoittelemme tapahtunutta.

Ystävällisin terveisin,
me&i

Yhteistyössä