Monenko kanssa olet ollut sängyssä? Naiset siis?

  • Viestiketjun aloittaja kjkjnccvkghbg
  • Ensimmäinen viesti
"jenni"
24w olen..16w aloin seurusteleen jota kesti 3vuotta mies oli mun eka. sitten olin pari vuotta sinkku ja sinä aikana ehti seksikumppaneita olemaan noin 20. Sit on tää nykyinen avomies.. Eli reilu 20 sänkykumppania.
 
19v asti sinkku, siitä eteenpäin miehen kanssa ja vuosi siinä välissä "asumuserossa"..ehtiihän siinä.
Miten kukaan vieras voi toisen kumppanit laskea:D
Laskemisella tarkoitin sitä, että miten pienessä ajassa olet käynyt läpi 25-30 äijää, tai sitten olet vaan jyystänyt niitä helvetin nuorena. Kolmas vaihtoehto onkin sitten uskottomuus.

No siinä vuodenko sisällä kävit noi kaikki läpi?
 
No mä uskon, että on kyllä oikeasti todella harvinaista, että seksikumppaneita on ollut kymmeniä.
Eipä se varsinaisesti uskon asia olekaan. Mä voin omasta tuttavapiiristäni sanoa varmaksi ainakin kolme, joilla on likemmäs sata seksikumppania ollut. Iältään 34, 32 ja 31, naisia kaikki ja ikänsä olleet sinkkuja. Ja miehistä en edes aloita, niitä on vielä enemmän!!
 
"Jeba"
Näin äkkiseltään tuli laskettua että 10 kanssa olen ollut sängyssä, joista yksi nainen. Ikää löytyy 25v. Ne on niitä nuoruuden rientoja ollut, nykyään ihan onnellisesti kihloissa, ollu jo neljä vuotta ja pienen tytön äiti :)
 
"Mari"
Mä taas tiedän hyvin hyvin harvoja.
Heh...no sun tuttapiirisi ei nyt tähän ehkä ihan käykään osoittamaan sitä keskivertoa. Taidatte olla kaikki neitsyitä. Ala sinäkin vasta sitten vastaamaan näihin seksialoituksiin, kun olet kerran edes oikein kunnolla saanut munaa edestä ja takaa ykköseen ja kakkoseen. Sitten voit olla vähän uskottava mielipiteissäsi.
 
[QUOTE="Mari";26616030]Heh...no sun tuttapiirisi ei nyt tähän ehkä ihan käykään osoittamaan sitä keskivertoa. Taidatte olla kaikki neitsyitä. Ala sinäkin vasta sitten vastaamaan näihin seksialoituksiin, kun olet kerran edes oikein kunnolla saanut munaa edestä ja takaa ykköseen ja kakkoseen. Sitten voit olla vähän uskottava mielipiteissäsi.[/QUOTE]

Ts. tää ketju onkin tarkoitettu vain huorille? :D
 
[QUOTE="Mari";26616030]Heh...no sun tuttapiirisi ei nyt tähän ehkä ihan käykään osoittamaan sitä keskivertoa. Taidatte olla kaikki neitsyitä. Ala sinäkin vasta sitten vastaamaan näihin seksialoituksiin, kun olet kerran edes oikein kunnolla saanut munaa edestä ja takaa ykköseen ja kakkoseen. Sitten voit olla vähän uskottava mielipiteissäsi.[/QUOTE]

Kyllä se on hyvin harvinaista, että jollain on ollut kymmeniä seksikumppaneita. Mun tuttavapiiriin kuuluu hyvin paljon erilaisia ihmisiä, sekä miehiä että naisia. Minä en vietä aikaani vain omien kaksoisolentojeni kanssa vaikka sinä niin tekisitkin.
 
"vieras"
No ei ole kyllä minukaan kaveripiirissä mitään kymmenien tai satojen kanssa seksiä harrastaneita ole. Vaikka porukkaan mahtuu ihmisiä laidasta laitaan, niin ei kyllä ole yhtäkään tuommoista ihmistä. Eikä olla edes mitään teinejä, vaan päälle kolmikymppisiä, rankkaakin elämää nähneitä yksilöitä. Tässäkin ketjussa tulee huomattua tuo useita seksikumppaneita omaavien ylimielisyys ja heidän ahdinkonsa.
 

Yhteistyössä