Monenko ihmisen kanssa olet harrastanut seksiä? Kuinka vanha olet? Koska menetit neitsyyden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aija"

Vieras
Ja tarkoitan nyt sitä panemista tällä seksillä. En vain viitsinyt laittaa sitä tuohon otsikkoon ettei sensuuri iske moden muodossa.

Itse olen harrastanut seksiä 29 miehen kanssa. Yhtäkään naista ei ole ollut ja tuskin tuleekaan. Ikää mulla on 31v. Neitsyys meni 16-vuotiaana.

Yksi suhde on ollut (ja jatkuu edelleen) elämäni aikana, seksiä eka kerran 18 vee ja ikää nyt 45. Olenko jäänyt jostain paitsi? Itse en haikaile muun kuin mieheni perään :)

Neitsyys men 14kesäsenä,olimme toisillemme ensimmäiset.Hirveetä räpellystä.
16 petikumppanii on ollut (jos oikein olen laskenut ),nämä siihen mennessä ku olen ollut 19v.
Nyt ikää 24v

23v. ja yhden kanssa.:) Saattaapi johtua siitä et oon nykysen miehen kanssa ollut 16-vuotiaasta asti ja sitä ennen en "kunnolla" ehtinyt seurustelemaankaan. Eka kerta 17-vuotiaana.

Ikää 27, neitsyyden mennessä olin melkein 15-vuotias ja seksikumppaneita 5.

Mä olin se kylän hurjin horo murkkuna, kuten suuresta parittelukumppaneiden määrästäkin jo huomaa. Terveisiä vaan paskiaisille.

[QUOTE="Tintti";22788085]Viistoistavuotiaana eka kerta ja yksi mies on ollut ja on edelleen ja ikää vähän reilu kolkyt.[/QUOTE]

Minusta tämä on aika surullista, paljon on jäänyt kokematta. Niin seksin kuin seurustelunkin saralla.

13 miehen kanssa. Neitsyys meni 17-vuotiaana silloiselle poikayställe, jonka kanssa seurustelin 25-vuotiaaksi asti. Sen jälkeen vietin "hurjaa" sinkkuelämää reilu puoli vuotta ja nyt toinen pitkä parisuhde menossa. 27-vuotias olen nyt.

[QUOTE="vierailija";22788157]Minusta tämä on aika surullista, paljon on jäänyt kokematta. Niin seksin kuin seurustelunkin saralla.[/QUOTE]

Miksi tuo olisi surullista? Ei se yksi ja sama kumppani tarkoita huonoa ja tylsää seksielämää. vaikutat melko rajoittuneelta ajatuksesi kanssa.

[QUOTE="Aija";22788178]Miksi tuo olisi surullista? Ei se yksi ja sama kumppani tarkoita huonoa ja tylsää seksielämää. vaikutat melko rajoittuneelta ajatuksesi kanssa.[/QUOTE]

Kuten sanottu, en tarkoittanut pelkkää seksiä. Minusta ei kenenkään pitäisi tyytyä siihen finninaamaiseen poikaan, jonka on teini-ikäisenä löytänyt ja jämähtänyt yhteen hänen kanssaan koska ei ole ollut rohkeutta katsastaa tarjontaa. Kertoo minusta mm. huonosta itsetunnosta.

Ja se, että on kokenut seksiä enemmän kuin yhden tyypin kanssa, todellakin rikastaa seksielämää.

Yhteistyössä