Monen vuoden jälkeen...PLUSSA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäuskoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäuskoinen

Vieras
Siis en voi uskoa tätä. Kuinka paljon olenkaan noita testejä tehnyt vuosien varrella. Tänä aamuna, menkat viikon myöhässä, jo parissa minuutissa tuli testiin kaksi selkeää viivaa! Nyt odottelen että alkaa tarpeeksi pissattaa, sitten ajan vielä laboraan varmistamaan.

Voiko tää olla totta... Sain ensimmäisen clomireseptini muutama päivä sitten gyneltä. Jos olisin arvannut että pelkkä resetti riittää olisin pyytänyt sen aaaikoja sitten:D

En voi uskoa tätä. En oireile mitenkään, siksi en uskaltanut toivoakkaan että menkat on raskaudesta myöhässä, vaan jälleen kerran jostain muusta käsittämättömästä syystä.
Raskaana, MINÄ. ME. Soitin äsken miehelleni. Hän puhkesi kyyneliin.

Nyt kyllä kauhulla odotan että labran testi näyttääkin jotain muuta. Tein apteekin testin varmasti oikein. Kuinkahan suurella todennäköisyydellä tulos onkin väärä...?

Onnea!

Varmasti ihan mahtava tunne!

Itsekin koin tuon saman tunteen edellispäivänä, meillä tosin ei yritystä ole takana yhtään mutta on se silti hienoa.

mulla ainakin apteekin raskaustesti näyttänyt negan tai plussan, ei epämääräisyyksiä.

Kyllä se testi vaan näytti oikein :) Labranhoitaja halasi mua.

Nyt vaan totuttelemaan ajatukseen. Milloinkahan "oireet" tulee..?

Olen jännäillyt täällä teidän kanssanne jo parisen vuotta, taustalla ja välillä jotain kommentoiden. Olin jo todella menettänyt uskoni asiaan. Totutellut ajatukseen lapsettomuudesta ja siirtynyt jo ajattelemaan adoptiota vakavana vaihtoehtona.

Ihmeellistä tässä tosiaan on se, että vasta viime kuun ajan olen gyneni kanssa alkanut tehdä tälle asialle jotain, viimeisenä oljenkortena. Olen jotenki jättäny koko asian "herran haltuun", ajattelin etten kestä raskaita hoitoja ja jatkuvia pettymyksiä. Ja tosiaan sain nyt ekan clomireseptin. Tästä kierrosta olisin alkanut syödä.

Taisikin alkaa uusi kierros elämässä. Mieheni ajoi ojaan onnesta seotessaan. Tekisi mieli kertoa koko maailmalle, mutta on se vissiin maltettava mieli muutama kuukausi.

Kyllä nousi kyyneleet silmiin puolestasi, niin herkän onnelliselta ja satumaiselta kuulosti ajatuksesi! Onnea todella paljon. Olette varmasti lapsenne ansainneet, nyt vain paljon onnea ja rauhallista otetta vähän aikaa.

Onnea vielä!

Kiitos kaikille koskettavista onnitteluista! Ihanaa että voin jakaa ajatukseni kanssanne.

Eka neuvola sitten varattu, maaliskuun alussa. Tuleeko siellä nyt sitten viimeistään ilmi onko tää ihan todella totta? Siis jostain kokeesta? En vieläkään tahdo nimittäin tätä uskoa, kun olen ihan samassa kunnossa kun aina tähänkin asti. En siis tiedä mistään muusta mitään kun että kuukautiset ei tule. En voi huonosti, minnekkään ei säre, ei huimaa ei väsytä ja nälkäkin on kuin aina ennenkin. Neuvolan rouva oli kuitenkin sitä mieltä että testi ei valehtele, eikä varsinkaan kaksi.

Ihana ajatus kuitenkin kun aamulla heräs "toukan" kans :) Mies soittaa tunnin välein varoitellen milloin mistäkin...

Hienoa, hienoa !!

ISOT ONNITTELUT !!
Tiedän itsekin mitä se voi olla:
Ensimmäiset lapsemme saatiin yli 5:n vuoden tekemisen jälkeen.
Kolmas tulikin sitten täytenä yllätyksenä kaikille.
Muistui nuo omat fiilikset ihanasti mieleen ;o)

Ei ainakaan mulle enää neuvolassa tehty testejä,
Tarkistettiin vaan tilanne ja arvioitiin laskettua aikaa.
sydänäänet kuului hyvin jo ekalla käynnillä,
olin jo viikolla 11 silloin.
Mulla on kans raskaudet menneet ilman yhtäkään pahoinvointia tai vastaavaa,
siksi en tästä viimeisestä osannut kuvitellakaan olevani raskaana.

Toivottavasti sinulla sujuu raskausaika yhtä oireetta,
se on paljon helpompaa kuin pahoinvoivana.
Ihanaa, ihanaa alkuhuuman aikaa ( ja tietysti odotusaikaa ) teille !

Yhteistyössä