Moneltako heräät aamulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uninen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taidan nukkua niin pitkään kun jaksan ja sitten koirien kanssa lenkille. Huomenna olisi yövuoro edessä ja kun en päivällä osaa nukkua, niin täytyy venyttää aamu-unia.

Mies tulee onneksi aamulla aikaseen kotiin töistä, joten herättää sitten lapset ja hoitaa aamupuuhat+vie ne hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja voi kauhia:
Kamalan aikasin nousette :( Mulla kello herättää klo 11 jos en siihen mennessä ole herännyt :P

OIkeesti, jos mä nukun jostain kumman syystä noin pitkään niin mulla on kaamee olo koko päivän. Mä oon jotenkin väsy koko ajan jos liikaa nukun.

Huomenna mulla kello soi varmaan 6.45, poikeus aamu kun meen yksin ennen kahdeksaa töihin. Normaalisti kun vien lapset kello soi 6.35 kun meen itte kahdeksaksi ja sit kun meen taas yksin seitsemäksi niin silloin 6.15. Viikonloppuisin jos minnekkään ei tarvii lähtee ei mun kello soi mihinkään aikaan vaan nousen sitten kun jaksan...

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
05.30. Mitä te teette työksenne joiden tarvii herätä vasta 6.30-7.30?

Sit ku mä palaan töihin niin mä herään siinä 7.30-8 aikaan. Riippuu paljon millainen päivä mulla on edessä, vienkö lapset hoitoon vai jääkö ne kotiin....

Yhteistyössä