Monelleko palstalaiselle laitat yv:itä?*Gallupin poikasta*

• Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
Ihan kenelle nyt sattuu olemaan asiaa tai vastaan, jos joku laittaa minulle viestin. Tässäpä onkin oiva tilaisuus sanoa, että poistin tässä yks päivä innolla viestejä ja siinä meni samalla joltakin teistä viesti, joka koski kirjoja, en ollut ehtinyt vastata, enkä muista nikkiä, oli minulle vieras nikki :ashamed: Joten, jos joku tuntee jääneensä vaille vastausta, syy on tämä =)

Se vähän riippuu asiasta. Perskärpäsfaniposti on ollut tosi vähissä, palstakyylältäkään en ole saanut fanipostia :xmas: Joskus kaverit laittaa jotain, mutta täytyy kyllä myöntää, että tosi harvoin tulee y-viestiä laatikkoon. Joten on tosi vähäistä tämä mun y-viestien lähettely.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap, tosi onnistunut kuva sinusta profiilissasi. Kaunis.
Tämän kommentin innoittamana vilkaisin profiiliasi myös.
Olen muuten Valon kantiksessa ( nyt hän ei kai raitistuttuaan missään enää edes käy) yrittänyt lempeästi estellä häntä lähtemästä toisaalle kädestä kiinni pitämällä. Noloa.

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap, tosi onnistunut kuva sinusta profiilissasi. Kaunis.
Tämän kommentin innoittamana vilkaisin profiiliasi myös.
Olen muuten Valon kantiksessa ( nyt hän ei kai raitistuttuaan missään enää edes käy) yrittänyt lempeästi estellä häntä lähtemästä toisaalle kädestä kiinni pitämällä. Noloa.
:eek: :kieh:

Yhteistyössä