Monellako sit piippaa lentokentän turvatarkastuksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piippaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piippaava

Vieras
Tosta kaupan häläriketjusta tuli mieleen. Kun mulla aina siinä tarkastuksessa piippaa laitteet :( En ymmärrä mikä on. Joskus se tais olla vyö. Mut kerrankin oli kesäaikaan alusvaatteiden lisäks hihaton mekko päällä, ei taskuja. Ja ian vaan piippaa...

Alan pian uskoa, että ufot on mut siepanneet ja asennelleet metallia täyteen. Siis ei kai nyt hammaspaikat voi piipata? Entä silmälasit?

Joskus sielläkin piippaa, farkkujen nappi, kaarituet liiveissä ja joskus jotain mitä unohdin sittenkin taskuun :ashamed: Kerran äitiäni oikein paimensin, että eihän varmasti ole mitään sellaista ja itselläni oli farkun takataskussa pankkikortin suojatasku, semmoinen metallinen, jossa olin pitänyt metrolippua Lontoossa. :ashamed:

No mä en oo menny ku kerran sellaisesta laitteesta läpi. Ei piipannut. Mutta matkaseurueemme eräs nainen kertoi että hänellä piippaa aina. Ja niin piippasi tälläkin kertaa. Nosti käsiä jo valmiiksi, kunnes eräs tarkastajista totesi, että "today is your lucky day" ja päästi hänet menemään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis... villa ja savetit piippaa metallinpaljastimessa? Sitähän ne yleensä käyttää?

Savettipakkauksessa on foliota, joka voi herättää herkän mittarin. Hyvin simppeli selitys

okei :laugh:

ja juu, mulla on josksu tavallinen nenäliina ollut vähän mytyssä taskussa ja heti halusivat nähdä mitä siellä on ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis... villa ja savetit piippaa metallinpaljastimessa? Sitähän ne yleensä käyttää?

Savettipakkauksessa on foliota, joka voi herättää herkän mittarin. Hyvin simppeli selitys

Ja villa on ominaisuuksiltaan sellainen, että siihen reagoi, en tiedä kyllä miksi. Viimeksi kun piippailin herätin kovasti paheksuntaa tarkastajassa kun meinasin mennä miehen kopeloitavaksi. Sillä naisella on joku tarkastettavana eikä mulle tullu mieleenkään, että vain naiset tarkastaa naisia ja miehet miehiä, ajattelin vain että niitä on kaksi, jottei tuu ruuhkaa! :laugh:

Yhteistyössä