Molskahtaako teillä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vaan entäs samalla tulevat pierut? Pieruthan tuppaa tulemaan samalla kuin varsinainen tuote. Milläs niitä vaimentaa? Ei siinä voi paperitolloa painaa reiälle silloin painaa. Tietysti jos ensin tulee kaasu, niin tota voi yrittää.
Laita tulpat korviin niin ei kuulu mitään, vaikka koko vessa räjähtäis ympäriltä.
 
vierailija
En käsitä, ei molskahdus voi olla ongelma. Minulla ennen kakkaa tulee hurjasti ilmaa. Ei siis mitään tuhnuja. Ne on pakko ponnistaa ulos, ja ihan järkyttävän kovaäänisiä pieruja tulee. Pierut on ennen kakkaa, kakka tulee sitten pierujen perään. Todella hankalaa ja ikävää :( Kakkaa vaan ei saa ulos ennen kuin ne kaasut on pieraistu pois tieltä.
 
vierailija
En käsitä, ei molskahdus voi olla ongelma. Minulla ennen kakkaa tulee hurjasti ilmaa. Ei siis mitään tuhnuja. Ne on pakko ponnistaa ulos, ja ihan järkyttävän kovaäänisiä pieruja tulee. Pierut on ennen kakkaa, kakka tulee sitten pierujen perään. Todella hankalaa ja ikävää Kakkaa vaan ei saa ulos ennen kuin ne kaasut on pieraistu pois tieltä.
Pystytkö laskee sitä ilmaa varovasti ulos? Paina reikää paperitollolla, se edes vähän vaimentaa pärinää.
 
vierailija
Ei se molskahdus voi olla ongelma, mulla ongelma on se, että paska ei tule ulos, ennekuin tulee kauheita pieruja, todella vaoimallisia. Kun pierut on päästelty, tulee vasta kakka :(
 
Jenni.86
Molskahtaa ja peppu kastuu lähes joka kerta. Minulle ei ole se ongelma ja pepun suihkutan aina kakkaamisen jälkeen. Minulta pääsee kanssa kovia pieruja ennen kun kakka tulee. Yritän käydä kakalla ennen kuin mieheni tulee töistä kotiin.
 

Yhteistyössä