Molskahtaako teillä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toki molskahtaa, mutta otan lastin aina ensin kääteen ja sitten lasken tuotteen varovasti pönttöön! Äänille ei tietysti voi mitään...
Kuulutko Vauva-palstan käsikakkaajaporukkaan? Siellähän oli joskus tällainen ketju, ja moni tunnustautui käsikakkaajaksi julkisissa vessoissa. Sitten kehiteltiin käsikakkanauha eli kk-nauha, jotta käsikakkaajat tunnistaisivat toisensa ja joku myi tällaisia ruskeita nahkasia kk-nauhoja huutonetissäkin.
 
  • Haha
Reactions: Elena777
vierailija
Laita laita!!!!!!!!
Lispe on hurmaava nainen, koska ymmärtää ihanaa pierukakka huumoria, se on parasta huumoria. Mutta jopa minulla, alapäähuumorin moniosaanaja, tuo käsikakka juttu on jäänyt mysteeriksi. En tosin ole koskaan ollut vauva forkalla, enemmänkin autoforkilla :) Mikä sekin on on naurettavaa. Ja vielä naurettavampaa on puunata 67 mallin ponia tallissa. Se on sekä kallista että naurettavaa :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Usein ongelma on se, että se kakka ja kaasu tulee samaan aikaan. Ei se niin onnistu niin, että ensin varovasti laskee painetta ja sitten tulee pökäle. Ne tuppaa tulemaan samaan aikaan!
 
Pahoja ilmavaivoja uimahallin saunassa

Lievästä intoleranssista kärsivänä ystäväni nautti "kiellettyjä aineita" vahingossa (niinku ne kaikki sanoo, että vahingossa) juuri ennen uimahalliin menoa. Oltiin sitten saunassa, ja märkä laude episodi oli alkamassa. Saunassa oli myös muita ihmisiä, ja ystäväni näytti aavistuksen vaikealta.

Myöhemmin sain kuulla että ylös nouseminen ja vessaan meneminen olisi ollut riskialtis toimi, ja olisi saattanut tulla siviiliuhreja.. Mutta palatakseni asiaan, ystäväni rykäisi, ja yritti tällä ovelalla peiteoperaatiolla peitellä flatulointiaan, mutta huonolla menestyksellä.

Ilmoille kajahti ehkä miehekkäin suolikaasupurkaus jonka olen tähän vajaaseen neljäänkymmeneen elinvuoteeni kuullut. Pelkästään äänen paine sai kovettuneen vaikun irtoamaan vasemmasta korvastani, ja tärinä tilastoitiin varmasti jossain päin suomen seismologian laitoksia. Vastapuolen lauteilta vastasi tähän ihmiskehon rektaalimyrskyyn pelonsekaisia katseita, ja pikkupoika joka puristi lauteen reunasta sen näköisenä että pelkäsi tippuvansa kaakelilattialle.

Kului noin 2-3 sekuntia, kun kaikki tajusivat ettei välitöntä hengenvaaraa ollut. Itse repesin nauramaan itkuhuutonaurua, ja siihen yhtyi myös hämillään muutama muukin saunassa ollut. Jotta homma nyt ei tässä vaiheessa olisi aivan liian vakavaa ollut, niin ystäväni alkoi hytkymään äänetöntä salanaurua peitellessään kasvojaan kämmenillään, ja ilahdutti vielä seuruetta hytkähdysten välissä purkautuvilla pikkupieruilla.

Jos nauru pidentäisi ikää, niin kaikki saunassa nauraneet voivat kiittää 160 vuotis päivillään ystävääni. Ostakaa jotain laktoositonta lahjaksi.:ROFLMAO:
 
Olin 10v. ja yksin kirkossa harjoittelemassa urkujensoittoa. Oli synkkä syysilta ja vähän pelottikin keskiaikaisessa kivikirkossa. Kenties Mummi oli laittanut jotain erityisen hyvää tai vanhaa ruokaa, koska vatsassani alkoi kiertää. Sinnittelin kuitenkin pitkään, en halunnut pieraista, enkä myöskään mennä pimeälle hautausmaalle etsimään huoltorakennusta, olisiko siellä kenties ovi auki ja missä siellä vessa. Lopulta oli aivan pakko mennä vatsaa ja suolta sisään pidätellen alakertaan, kirkkosalin läpi, sakastin läpi, hautausmaan läpi... Oli siellä ovi auki... missä täällä on valot??? En ehdi löytää valonkatkaisijaa... APUA nyt se tulee... Tuossa on joku ovi, onko tuolla pönttö en tiedä — kopeloin vaan, NYT SE TULEE äkkiä housut alas ja... sinne jonnekin se lärähti, mikä, en tiedä. Varmaankin iso ripulimälli. Betonilattialle. Oli siinä Pappalla siivoamista seuraavana aamuna... Aika pian sen jälkeen seurakunta hankki hautausmaalle ulkovalot. :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Kuntosalilla ollessa kiersi vatsassa niin pirusti. En viitsinyt lopettaa treeniä kesken vaan päätin hyödyntää musiikin kovia ääniä. Eli aina kun biisissä tuli sopivan raju äänekäs kohta laskin ilmaa vatsasta. Tämä toimikin mainiosti. Treenin jälkeen menin pukukoppiin ja otin kuulokkeet pois korvilta. Saman tien iski WTF fiilis ja nolotus.. :ROFLMAO:
 
Lispe on hurmaava nainen, koska ymmärtää ihanaa pierukakka huumoria, se on parasta huumoria. Mutta jopa minulla, alapäähuumorin moniosaanaja, tuo käsikakka juttu on jäänyt mysteeriksi. En tosin ole koskaan ollut vauva forkalla, enemmänkin autoforkilla Mikä sekin on on naurettavaa. Ja vielä naurettavampaa on puunata 67 mallin ponia tallissa. Se on sekä kallista että naurettavaa
Sulla on helmi!❤

On tullut pyörittyä autoforkilla itsekin.
Mulla harrastuksiin kuului joskus eurotuning/hifistely, ei halpaa hommaa sekään!
 

Yhteistyössä