Molo kids pipojen ja hattujen koot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Satu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Satu"

Vieras
enpä ole enne ko merkkiä ostanut, koska jotenkin nimi ei vaan vaatteelle oikein musta sovi. Ostin nyt kuitenkin kun todella halvalla sain tai siis tilasin. Onko nää jotain aivan valtavaa kokoa nämä pipot ja hanskat?!? Pipojen koko on 1-2 vuotta ja nää menee meijän 4 vuotiaallekkin ja toinen on jopa iso!
Hanskat tai tumput on kokoa 6-12m ja nääkin menee mun 4 vuotiaalle.
On tainnut mennä Kiinalaisilla lapsilla kokolaput sekaisin...

[QUOTE="Satu";22995306]enpä ole enne ko merkkiä ostanut, koska jotenkin nimi ei vaan vaatteelle oikein musta sovi. Ostin nyt kuitenkin kun todella halvalla sain tai siis tilasin. Onko nää jotain aivan valtavaa kokoa nämä pipot ja hanskat?!? Pipojen koko on 1-2 vuotta ja nää menee meijän 4 vuotiaallekkin ja toinen on jopa iso!
Hanskat tai tumput on kokoa 6-12m ja nääkin menee mun 4 vuotiaalle.
On tainnut mennä Kiinalaisilla lapsilla kokolaput sekaisin...[/QUOTE]

Mä kaupassa sovitin L-koon kypärämyssyä pojalle ja ei päähän mahtunut. Ostin sit sellasen mustan tähtipipon, jossa tulee läpät korville. Se 6-8vuotiaan kokoa ja ehkä hieman liian iso.
Mun pojalla kyllä tosi iso pää ikäisekseen, muistaakseni oli 4v neuvolassa 55cm.

Meillä on just sellainen musta tähtipipo, jossa tulee läpät korville. Koko muistaakseni 3-5-vuotta ja on reilu kaksivuotiaalle kyllä pieni. Hanskat on ihan sopivat, nekin kokoa 3-5 vuotta. Laitan tosin ohuet lapaset vielä rukkasten alle.