molluskat kasvoissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suvituuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suvituuli

Vieras
onkos jonkun lapsella ollut molluskoita kasvoissa, ja tehtiinkö(lääkäri) niille jotain? mun 1,5 vuotiaalla on useempi kasvoissa,suun ja silmien ympärillä, tarvikos käydä näyttääs lääkärille??

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Kyllä minä näyttäisin lääkärille jos silmien ja suun ympärillä on. Varmuuden vuoksi.

Osterivinokas-kapselit muuten vievät molluskat mennessään nopeasti!

Tai sitten ei - meillä on yhdelle annettu oikea hevoskuuri, ainoa vaikutus oli, ettei niitä tullut juurikaan lisää, mutta eivät ne mihinkään hävinneet. Pari vuotta niistä sai kärsiä.

Lapsella oli ja laakari ei tehny mitaa. Sanoi etta tietysti leikata voi. Siita jaa arvet mutta eihan laakarit sellaisista piittaa! Puristin muutaman kuin finnin ja sitten alkoivat itsestaan havita. Niissa on juuret joten sattu ilmeisesti aikalailla joten pakolla ei saa yrittaa. Ja desinfiointi, ettei tulehdu. Pari pikkuriikkista arpea jai. Olen kuullut osterivinnokkaasta, tieda sitten.

Meillä oli niitä kerran ja terkka sanoi, että jos kasvoihin tulee, niin hakea lääkekuuri. Ei tullut kasvoihin ja onneksi meillä toimi tuo osterivinokas! Ja nopeasti häipyivät.
Kannattaa ainakin kokeilla josko teilläkin auttais!

Yhteistyössä