Molemmat lapset oksentaa...nyt kyllä harmittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hippoliina

Vieras
Moni varmasti tietää että tilipäivä on tänään, no ajateltiin sitten miehen kans että lähdettäs vähän käymään kaupoilla...harvoin on mahdollisuus miehen työvuorojen takia..
Noh, kuinka ollakaan nuorempi alkoi oksentamaan heti herättyään ja isompi myöhemmin samoin herättyään..
Nyt nukkuvat molemmat tossa olkkarissa...:(
Että pitikin sattua just nyt...ja miten sattukin et tulevat kipeeks heti kun ollaan ensimmäisen kerran käyty tutustumassa päiväkotiin...käytiin siis tiistaina tutustumassa ja sillon siellä makas tyttö ämpäri vieressä ja odotti isää hakemaan...

Siis minä en missään tapauksessa menisi sisään tilaan, jossa joku lapsi oksennustaudissa. Sanoivatko päiväkodissa, että siellä oksennustautia. Sehän tarttuu niin kauhean helposti.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Siis minä en missään tapauksessa menisi sisään tilaan, jossa joku lapsi oksennustaudissa. Sanoivatko päiväkodissa, että siellä oksennustautia. Sehän tarttuu niin kauhean helposti.

eivät sanoneet, joten eihän me sitä tiedetty.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

eivät sanoneet, joten eihän me sitä tiedetty.. :(

No onpa ala-arvoista toimintaa :o Luulisi, että jokainen saa itse päättää, haluaako oksutaudin vai ei. Toivottavasti menee nopsaan sun lapsilta ohi, ap!

Yhteistyössä