Mökkitontin nimi hukassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli pitäisi papereihin saada tontille nimi. Tontti on kalliota missä kasvaa jäkälää. Pienen syvän järven rannalla. Nousua vedenpinnasta ylös (mökin paikalle) on n 10 m.
Eli nimiehdotuksia otetaan vastaan.
Miehelle ei kelpaa mikään "perusnimi" esim korpijärvi. Ja kuitenki mun pitää noita ehdotuksia keksiä jos haluan edes joten kuten siedettävän nimen.

Eli nimeä ei siis vielä oo olemassa?

Meillä on Lomaranta ja Taunontupa, eli ei juurikaan kuvaa maastoa tms. Voisitteko ajatella jotain esim. nimistänne muodostettua?

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:

Meillä on Lomaranta ja Taunontupa, eli ei juurikaan kuvaa maastoa tms. Voisitteko ajatella jotain esim. nimistänne muodostettua?

En usko et mies suostuu noin "tylsään" vaihtoehtoon. Meitä on kahdeksan joten aika mahdoton kaikkien nimiä saada siihen mahtuun. Minun ja miehen nimestä ei saa mitään järkevää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:

En usko et mies suostuu noin "tylsään" vaihtoehtoon. Meitä on kahdeksan joten aika mahdoton kaikkien nimiä saada siihen mahtuun. Minun ja miehen nimestä ei saa mitään järkevää.

Mie en edes tiedä kuka nuo meiän nimet on aikanaan keksiny, ilmeisesti joku jolta ukkini sit ko. tontit osti :D