Mokka master kahvinkeitin jäi päälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiqustiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä aina tippa vettä kannussa. Kerran oli koululainen törkännyt sen päälle, kun tyhjensi konetta, mutta kuivui kivasti se vesisäiliökin. Pitänyt antaakin sille sellainen kuivatuskuuri aina välillä.

ei se määräänsä enempää kuumene eikä tuleen syty, mutta jos pannuun on jääny tippa kahvia niin voi olla aika tiukassa siivota pois :D

Mä olen niin hermoheikko, että varmaan lähtisin itse katsomaan, jos en muita saisi menemään.

Siksi meillä on kahvinkeitin, joka sammuu itsestään kahden tunnin kuluttua.. Olen niin hajamielinen ja varsinkin aamukiireessä helposti unohtuu..

Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Mä AINA lähtiessä vedän töpselit irti, niin ei varmasti jää päälle.
Ja lähtiessä aina tarkistan kahteen kertaan, ettei mikään ole jäänyt päälle :D

sama täällä! kahvinkeittimestä töpseli irti ja kaikki pitää tarkistaa ennen kun voi ovesta lähteä ulos.. ja sitten kysyn vielä mieheltä "tulihan kaikki sammutettua?"

Mä olen sellainen rituaalihullu,että mä yleensä AINA katson kaiken kahteen kertaan läpi. Tänään oli vaan niin kiire aamu ja tytön kanssa sai taistella tarhaan menon kanssa niin se vaan jäi.
Mulla vaan alko nyt tulee sellainen kutina että oon kuitenkin sen sammuttanut,en vaan muista sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Meillä on termoskeitin, joka sammuu automaattisesti, kun kahvi on kannussa. Hermo ei kestäisi, jos pitäisi aina miettiä tuliko sammutetuksi.

Meillä on sellainen myös joka on kaapissa, kun mies ei taas tykkään sen keittämästä kahvin mausta :D

Tätä en ymmärrä. Miksi Mocca Master, jota joka paikassa hehkutetaan, hehkuu itsekseen ilman aika- tai lämpörajoitinta, joka on vakiovarusteena kolmenkympin halpiskeittimissäkin.

Jäi kerran koulussa moccamster päälle, perjantai kun oli niin se oli koko viikonlopun päällä, maanantaina kun rulriin luokkaa, niin palaneen käryä ei haissut, mutta pannussa oli kunnolla palanutta kahvia. :D Että ei se ihan herkästi tulipaloa sytytä... Mutta huonommalla tuurilla voi sytyttää...

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä