mokasin eilen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
hitto että ottaa päähän ma käytös ja vietävästi..
eilen illalla mies tuli kotiin ja lähti melkein heti kaverilleen käymään,mähän siitä riemastuin..ukko on tehny 2viikkoa töitä ilman yhtäkään vapaapäivää,vaapaapäiviä oli ollu mutta hän menny töihin vaikka oltiin sovittu muuta..
yhteistä aikaa ei siis oo ollu ja minä vauvan kanssa kotona kahdestaan ollaan kökitty.
raivostuin periaatteessa turhaan ja meille tuli sitten aimo riita..
sanoin ettei suhde toimi jos toinen ei ole kotona kun vaan nukkumassa ym.

pariin kertaan kun ollaan oltu mun yhdellä kaverilla käymässä muutama viikko takaperin oon ihmetelly mitä ne oikeen supattaa toisessa huoneessa..nyt se sitten selvis,mies oli ostanu mulle sormuksen ja tarkotus oli alustavasti kosia huomenna :ashamed:
tuntuu että mä pilasin yllätyksen,ja niin teinkin..
kaikista pahinta on se että sanoin tosi rumasti miehelle suutuspäissäni ja että mieluummin olen yksin kun ihmisen kanssa joka ei koskaan ole kotona ja laittaa rahansa ties minne kun sitä ei koskaan mukamas ole.

jälkiviisaana voin todeta että olis kannattanu pitää naama kiinni :(

Ei kun jälkiviisaana totea että nyt mies ainakin tietää että haluat viettää aikaasi hänen kanssaan ja ymmärtää että olet tosissasi sanoessasi että saisi olla enemmän kotona ;)

no ehkä ei kuitenkaan
eikait se sormuskaan kaikkea pelasta?
et ihan samaa yksin olemista se on sormus sormessakin,eli oo tiukkana vaan
sit se on vaikeempi erota kun naimisissa ootte
tai tietty jos sen sormuksen haluaa naida

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Ei kun jälkiviisaana totea että nyt mies ainakin tietää että haluat viettää aikaasi hänen kanssaan ja ymmärtää että olet tosissasi sanoessasi että saisi olla enemmän kotona ;)

kiitos kun kaivoit valosamman puolen tähän asiaan ,oon ollu ihan maassa koko aamun..pyysin anteeksi mieheltä jo illalla..

mies tekee paljon töitä nyt että saadaan siihen meidän autoon uusi moottori,joudutaans iitä puolet maksamaan itse (oli joskus puhetta siitä kuluttajavirasto vs. autokauppias jutusta)
tästä työasiasta puhuttiin jo aiemmin mutta ei puhe ollut töissä asumisesta

Ei kai mies nyt olisi sitten sormusta ostanut vain siksi, kun omatunto kolkuttaa, kun mies on mennyt menojaan vaikka muuta on sovittu. Mikään sormus ei suhdetta todellakaan pelasta. Samanlaista se on oli sormus sormessa tai ei.

Tuli vain mieleen..kuka sinut käskee vauvasi kanssa viettämään kotona jokaikisen päivän? Tapaa kavereitasi, käy kaupungilla, vauvan voit hyvin ottaa mukaan...Ei se vauva este omalle sosiaaliselle elämälle ole.

Jos te ootte sopinut et mies tekee enemmän töitä niin sitten tekee. Miehet ja naiset on niin erilaisia ettei mies varmaankaan oo voinut ymmärtää kuinka paljon "saa" tehdä enemmän töitä. Minunkin mies on aika paljon töissä, varsinkin näin joulun alla kun sähköhommia tekee mut on toki kotonakin onneksi.

Ja jos mies on vielä ajatellut, että olet niin hyvin jaksanut olla vauvan kanssa kotona ja rakastaa sinua sen vuoksi niin paljon et osti sormuksen!! Mut ethän sä voinut tietää tuosta mitään.. Yrittäkää saada kompromisseja aikaan, ei kukaan tiedä mitä toisen mielessä liiku jos ei juttele :D

Alkuperäinen kirjoittaja hooo:
Tuli vain mieleen..kuka sinut käskee vauvasi kanssa viettämään kotona jokaikisen päivän? Tapaa kavereitasi, käy kaupungilla, vauvan voit hyvin ottaa mukaan...Ei se vauva este omalle sosiaaliselle elämälle ole.

Just, ja liikkuminen autolla, jossa ei ole toimivaa moottoria on kanssa ihan järjestelykysymys? |O
Kyse ei muutenkaan tainuut olla siitä, että ap on kotona päivät pitkät, vaan siitä, että mies on paljon poissa! Eipä ne kahvittelut kavereiden kanssa kaupungilla parisuhdetta hoida..

Ap´lle :hug: tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta sinuna sanoisin vielä että kyse on just siitä että haluat hänen kanssaan viettää aikaa.
Ihana ajatus mieheltäsi ostaa sormus :)
Mu mielestä asiat voisi olla paljon, paljon huonomminkin!
Vihaisena sitä tulee sanottua vähemmän fiksuja asioita, eikä se suhdetta kaada vaikka yksi yllätys menikin pilalle :)

HassuMamma;
tätähän tää on kun ei kommunikoida,me ollaan nukkumassa kun mies tulee töistä ja aamulla on lähteny kun me herätään..
puhe oli pienistä ylitöistä ja nyt onki jo kaksi duunia jotka tekee..

ja ei me nyt vauvan kanssa sisällä kökitä,tehdään kahdestaan kaikenlaista ja pyöritään ulkona..ja munkin pitäsi varmaan ettiä uusia tuttavia jolla olis jälkikasvua mutta olis kiva tehdä joskus jotain yhdessä jos kerran perhe ollaan

Yhteistyössä