Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Moikka moi ja mukavaa päivänjatkoa myös sinne. :flower: :hug:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Moikka moi ja mukavaa päivänjatkoa myös sinne. :flower: :hug:![]()
Moikka! =) :hug: Mitä kuulu?Oli niin kiva nähdä sinua eilen =) Mitä sä teet täällä viikolla? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Moikka moi ja mukavaa päivänjatkoa myös sinne. :flower: :hug:![]()
Moikka! =) :hug: Mitä kuulu?Oli niin kiva nähdä sinua eilen =) Mitä sä teet täällä viikolla? =)
Ok!Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Moikka moi ja mukavaa päivänjatkoa myös sinne. :flower: :hug:![]()
Hyväähän tänne kuuluu.
Oon kohta lähdössä hakemaan isompia muksuja kerhosta.
Tai no kerho loppuu klo11:30 mut meen kuopuksen kanssa lähipuistoon hetkeksi.
Oli kiva nähdä sua myös eilen. =)
Meillä on tällä viikonlla paljon menoja ettei kerkeä näkemään mutta katotaan jos ens viikolla ehtis.![]()
Mitäs sinne? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Moikka moi ja mukavaa päivänjatkoa myös sinne. :flower: :hug:![]()
ja sinulla on niiiiin suloiset lapset :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Ok!Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Moikka moi ja mukavaa päivänjatkoa myös sinne. :flower: :hug:![]()
Hyväähän tänne kuuluu.
Oon kohta lähdössä hakemaan isompia muksuja kerhosta.
Tai no kerho loppuu klo11:30 mut meen kuopuksen kanssa lähipuistoon hetkeksi.
Oli kiva nähdä sua myös eilen. =)
Meillä on tällä viikonlla paljon menoja ettei kerkeä näkemään mutta katotaan jos ens viikolla ehtis.![]()
Mitäs sinne? :wave:laita mulle yv kun ehdit,mä olen vaapa myös ens viikolla =) tänään on vaan kiirettä,joku kokous on tontilla
![]()
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Moikka moi ja mukavaa päivänjatkoa myös sinne. :flower: :hug:![]()
ja sinulla on niiiiin suloiset lapset :heart:
Kiitos.
Kuin myös sulla. :heart:
Sun tytön luonnonkiharat on aivan ihanat. :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Heippati rallaa!!! Olen vihdoin muuttanu Turkuun, ois kiva nähdä joku päivä? =)