moikka mä 34v

• Viestiketjun aloittaja hehkeys
  • Ensimmäinen viesti
hehkeys
joo, ihmeen hiljaista,ku olis ollut kiva käydä keskustelua nuorempienkin äitien kanssa,ku mustakin olis ollut kiva saada nuorempana lapsia, muttei ollu miestä.sisko sai 18v kaksoset ja 19v sil oli jo kolme.Ne sai sit kelvata,kun silloin ei omii ollut.

tääl ainaki yks nuori äiti-ihminen. Kumma ettei tää palsta vedä porukkaa.. ainakaa alle 20v. Ja ootteko huomannu et jos tänne sattuu eksymää joku äiti joka pikkusen yli 20, niin kauhee kiire siinä sanomaan, että "en oikeasti ees kuulu tälle palstalle jne.. ihan kun olisi jotenkin noloa olla nuori äiti B)

neiti86 harmailee
täältäki löytyy nuori äiti... ikää on tällä hetkellä 19... ensimmäinen lapseni syntyi reilu vuosi sitten, ja toisen laskettu aika on 27.9...
tällä palstalla harvemmin kukaan nuori äiti uskaltaa neuvoja tms kysellä kun heti tulee joku vanhempi ihminen haukkumaan yms että kannattiko lapset tehdä nuorena kun ei hoitaa osaa tms.... en yleistä, mutta suht usein tällä palstalla etenkin näin käy... :\|

Heippa!

Minulla on Hehkeys hieman samantapainen tausta kuin siskollasi..
Olin tosin jo 16-vuotias saadessani esikoiseni, mutta sain 18-vuotiaana kaksoset. Viisi päivää tästä täytin 19v, joten en kauaa ehtinyt olla 18-vuotias kolmen lapsen äiti. Hienoa kun on noin kannustava sisko. =)

tai sit täällä vaan yli 20 vuotiaat pyytelee anteeksi siitä että tunkeutuu teidän alueelle. yleensä ku vähän vanhemmat tulee vaan veetuilemaan ja jos paljastaa olevansa yli ton ikärajan, on vastaanotto sen mukanen.
ja mä siis oon syksyllä täyttäny 20, enkä vieläkään oo oikein päässy tästä palstasta irti vaikken enää tänne kuuluiskaan.... :ashamed: :D

niin, mä edelleen miellän siis itteni jollain lailla teiniäidiksi, joten vastailen... sain siis lapset 18 vuotiaana ja siihen se lukumäärä on toistaseks jääny. mua vaivaa vauvakuume, miestä ei ja siitä täällä on vähän väännetty...... :whistle: no, onneks se nyt pari päivää sitten myönteli että olishan se paras jos lapset tulis pienellä ikäerolla, joten kait sitä kolmatta vauvaa on jossain vaiheessa luvassa? toivottavasti, nykyset on poika 2v5kk ja tyttö 1v6kk.

Yhteistyössä