Moi!

Mä nyt ekaa kertaa tulin pistäytyy tääl laihdutus puolella kun tää mamma haluu kans laihtuu muutaman kilon,ainakin 5kg =)
Tarkotus ois ollu ruveta laihduttaa jo tän viikon maanantaina (laskemalla pisteitä)mut kun tää pirun flunssa iski niin ei oikeen nappaa mikään pisteitten laskeminen,paitsi eipä täs olos oo tullu myöskään paljoo syötyyn :whistle: ;)

Saa nyt sit nähä kun tästä paranen et miten itsekuri pitää :whistle:
Kertokaas miten te saatte hillittyy makean himoa ja ylipäänsä syömistä?siis rasvasen ruuan syömistä?Mä syön tosi harvoin lämmintä ruokaa (en siis ehdi enkä jaksa kertakaikkiaan tehdä)mut sit syön tosi paljon leipää ja sit makkaraa päälle ja sitä makeaa :ashamed: sit valmisruokia aina välillä.

Ja muutenkin kertokaas jotain hyvii laihdutus konstei,kiitos =)
ja tsemppiä ite kullekkin!

Reetta-Liina
Moi!
Mullakin olisi sitä tiputettavaa 6kg (mitkä tuli kahden kuukauden pillereiden syömisestä). Kaksi kertaa aloittanut. Ekan kerran jouduin keskeyttämään sen KM takia ja siitä surusta sitten, kaksi päivää jaksoin taas vetää pv:tä ja repsahdin. Hö. Jos syöt makkaraa leivän päällä, suosittelisin sua jättämään levitteen mahdollisimman vähälle tai pois kokonaan ja sitten makkaran korvaamaan keittokinkulla (3% rasvaa) tai broileri/kalkkuna leikkeillä (1% rasvaa). Mulla kanssa kamalat ongelmat sen makean himon kanssa. Tuossa meni pari viikkoa ihan helposti "karkkilakkoa", mutta kun annoin itselleni kahtena päivänä luvan syödä, niin hups hups.. Hei, muista laittaa leivän päälle tomaattia ja kurkkua.. Ja sitten syödä marjoja tai hedelmiä (näitä viimeisimpiä aamupäivästä, paitsi banaania kannattaa sit syödä illalla). Juups, näitä tässä.

Kata04
Moi! Ootko käyny tuolla painonvartijoitten sivuilla? Siellä on viestiposti, missä porukka keskustelee. Itseni mukaan lukien.
Sieltä saa aika hyviä vinkkejä moneen asiaan. Ja ennen kaikkea tsemppiä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2004 klo 11:05 Reetta-Liina kirjoitti:
Hei, muista laittaa leivän päälle tomaattia ja kurkkua.. Ja sitten syödä marjoja tai hedelmiä (näitä viimeisimpiä aamupäivästä, paitsi banaania kannattaa sit syödä illalla). Juups, näitä tässä.
Tuo iski silmään et et marjoja ja hedelmiä aamupäivästä paitsi banskuu illalla..miks näin?Siis mikä merkitys sil on yleensäkkin et mitä syö aamusta ja mitä illasta? Kun ei tiedä tää... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2004 klo 15:07 Kata04 kirjoitti:
Moi! Ootko käyny tuolla painonvartijoitten sivuilla? Siellä on viestiposti, missä porukka keskustelee. Itseni mukaan lukien.
Sieltä saa aika hyviä vinkkejä moneen asiaan. Ja ennen kaikkea tsemppiä!
Oon käyny vaan pikaseen äkkii vilkaseen niit sivui mut taidampa nyt täs ajan kans sit ruveta niit sivui tutkii,kiitti vinkistä! =)

Yhteistyössä