Moi onko täällää ketään ärtyneestä suolistosta kärsiviä ihmisä kun ajattelin kysyä että viitaisiko nämä oireet siihen

kysyisin että onko täällä ketään saman laisia oireita kokeneita henkilöitä kuin minä oireeni liittyy vatsaan. minulla on yleenssä turvotukden tunnetta vatsassa ja välillä raskas olo ja ruokailun jälkeen yleenssä ähky ja sitten ilma vaivoja paljon ja aika pahan hajuisia välillä, vessassa käyn paskalla noin 2kertaa päiväs suunnillee joskus vain kerran ja sitten välillä tuntuu ettei kaikki uloste tule kerralla ulos niin joutuu sitten meneen jossakin vaiheessa uuestaan päästään loput,verisiä ulosteitta ei ole ollut kertaakaan paitsi vuosi sitten kun olin ummella niin tuli tosi kova jööti niin sen mukana tuli hyvin hyvin pieni määrä mutta sen jälkeen ei ole ollut,ripulia ei minulla juuri ole ollut kuin kerran pari ummetusta ehkä hiukan enemmän.. kahvi tekee minulle aika usein näitä vaivoja ja sitten jostkut ruuat ja jos jännitän paljon jotakin.. nämä oireet ovat vaivanneet minua jo suunnilleen 15vuotiaasta asti ja olivat kerran aika kauan pois mutta tulivat sitten takaisin olen nyt 18v
 
lisään veilä edelliseen viestiin että itse epäilen ärtynyttä suoilistoa kun välillä maha kurnii aika lahjaakaasti ja taas välillä se tavallaan krampaa ja on turvonnut aika usein,kovia vatsa kipuja ei ole juuri ollut kuin muutaman kerran, sitten välillä maha on niin että siinä ei ole mitään oireita ja taas välillä siinä on mutta yleensä kärsin näistä vaivoista joka päivä,kaljan juonti joskus saa mahan tuntumaan turvonneelta ja saa vastaan pikkasen kipeäksi ja jne.. jos täällää on saman laisia oireita kokevia henkilöitä niin kertokaa ihmees että onko vakavaa vai ei kun en ole lekuris uskaltanus käyä sanomas näsiä mitään kun ei ne kuitenkaan niin vakavilta tunnu ja nettin mukaan se ois ärtyny suolisto kun oireeni viittaisivat parhaiten siihen.. mutta haluan kauitenkin kuulla muittenkin mieli piteen asiasta..
 

Yhteistyössä