Saa kivittää!!!
perseimplantti 25.10.2013 #3 [QUOTE="Vieras";29137789]Saako heittää mädillä kananmunilla, ois kennollinen valmiina![/QUOTE] *pyllistää* tähän kiitos!!
[QUOTE="Vieras";29137789]Saako heittää mädillä kananmunilla, ois kennollinen valmiina![/QUOTE] *pyllistää* tähän kiitos!!
"Vieras" 25.10.2013 #5 Alkuperäinen kirjoittaja perseimplantti: Näytä alkuperäinen viesti *pyllistää* tähän kiitos!! Click to expand... Oon innokas kierrättäjä ja jo huolissani, mihin saan käytettyä nuo eggit. Kiva, että löytyi näin hyvä käyttötapa. Oot mun suosikkipalstailija!
Alkuperäinen kirjoittaja perseimplantti: Näytä alkuperäinen viesti *pyllistää* tähän kiitos!! Click to expand... Oon innokas kierrättäjä ja jo huolissani, mihin saan käytettyä nuo eggit. Kiva, että löytyi näin hyvä käyttötapa. Oot mun suosikkipalstailija!
"vieras" 25.10.2013 #7 Ensinnäki tuskin oot uusi ja toiseksiki ollaksesi palstatyrkky sulla pitäis olla jo tässä ketjussa monta kuvaa itsestäsi erilaisissa pissisposeeraus asennoissa. Reactions: päätön
Ensinnäki tuskin oot uusi ja toiseksiki ollaksesi palstatyrkky sulla pitäis olla jo tässä ketjussa monta kuvaa itsestäsi erilaisissa pissisposeeraus asennoissa.