Möggi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos olisit yhdessä rakkaan miehesi kanssa jo 3 vuotta etsinyt sopivaa kesämökkiä, kolunnut satoja ja tuhansia paikkoja, löytämättä molemmille kelpaavaa paikkaa,

ja sinä löytäisit mökin, josta tosiaan tykkäisit, ja oisit valmis ostamaan,

ja sulla olisi siihen rahatkin,

niin oisko se törkeä mennä ja ostaa se mökki yksin... ja toivottaa rakas puoliso tervetulleeksi mökille mukaan.

En jaksa tätä loputonta vatvomista!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
no jos mulla olis rahaa, ihan siis vaan mun, ettei miehen niin toki tekisin niillä mitä ite haluisin, vaikka sit ostaisin mökin itselleni.

Niin ettei tässä ole mitään periaatteellista, mistä mies sitten loukkaantuisi? Ei mullakaan koko summaa toki taskussa ole, lainaa joutuisin ottamaan. Oishan se mukava saada mies osallistumaan kuluihin, mutta toisaalta jos vaihtoehtona on, että en saa ikinä toteutettua unelmaani.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no jos mulla olis rahaa, ihan siis vaan mun, ettei miehen niin toki tekisin niillä mitä ite haluisin, vaikka sit ostaisin mökin itselleni.

Niin ettei tässä ole mitään periaatteellista, mistä mies sitten loukkaantuisi? Ei mullakaan koko summaa toki taskussa ole, lainaa joutuisin ottamaan. Oishan se mukava saada mies osallistumaan kuluihin, mutta toisaalta jos vaihtoehtona on, että en saa ikinä toteutettua unelmaani.

mieheni on sitä mieltä, että omilla rahoillani, saisin tehdä mitä lystään, mutta jos olisimme yhdessä koonneet rahat, silloin päätös kuuluisi molemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mieheni on sitä mieltä, että omilla rahoillani, saisin tehdä mitä lystään, mutta jos olisimme yhdessä koonneet rahat, silloin päätös kuuluisi molemmille.

OK, no kiitos teille molemmille kannanotoistanne. Kyse on tosiaan siitä, että itse ostaisin ihan omilla rahoillani (omalla lainalla osin). Tosin veikkaan, että ei se mies osaisi siitä hankinnasta kumminkaan kokonaan erossa pysyä, ei tää mökki sille varmasti niin vastenmielinen olisi.

Yhteistyössä