Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hitonko väliä onko lapsi tyttö vai poika? Sori, ei pitäisi hermostua, mutta en ymmärrä lasten kasvatamista tiettyihin rooleihin. Jos menopelit kiinnostavat (muutakin kuin isää) on vain hyvä, että yhdessä harrastetaan.Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 09:51 Luula kirjoitti:Joo, kivaa että osti TYTÖLLE, se kai tässä oli pointti?
Mutta sitten muuten: olettehan lukeneet lehdestä, että ne "halppismönkijät" (hintaa n. 600 e) ovat osoittautuneet vaaralliseksi käytössä, esim. syttyneet palamaan?
Ja meillekin sellainen mönkijä varmaan jossain vaiheessa hankitaan, kun isi haluaa, mutta itse olen sitä mieltä, että lapsen pitää ensin oppia ajamaan pyörällä, luistelemaan ja hiihtämään. Sitten voidaan ruveta katselemaan moottorikäyttöisiä vehkeitä.
Meillä oli itsellä veljen kanssa pienenä polkuauto mäkikäyttöön ja sitä sai laitella ja korjailla yms. ja toivonpa, että meidän pojat oppii samalla lailla nauttimaan ensin sellaisista laitteista. jos kauhean pienenä saa jo kaiken omaksi mönkijöistä mopoihin ja dvd-soittimiin jne., niin millaisia aikuisia näistä lapsista kasvaa? mikään ei ikinä riitä...? mutta tämä on vain minun mielipide ja jokainen toki toimii omien latensa kanssa niin kuin itse haluaa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2006 klo 22:58 Snuffi kirjoitti:kun on ostettu oma kypäräkin! =)