S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Ota tiukkapipo pois päästä, on kesä jo, tarkenee ilmankin!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Ota tiukkapipo pois päästä, on kesä jo, tarkenee ilmankin!
![]()
mulla on OIKEUS olla tuota mieltä,menkää muille palstoille näytteleen!
Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi olla niin vaikeaa:Säännöissä on maininta että modet ei päivystä viikonloopuisin joten laittakaa ne valitukset menemään yv:llä moderaattorille tai suoraan sinne säännöt-linkin alle!
Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi olla niin vaikeaa:Säännöissä on maininta että modet ei päivystä viikonloopuisin joten laittakaa ne valitukset menemään yv:llä moderaattorille tai suoraan sinne säännöt-linkin alle!
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ihan sammaa mieltä :attn: seksiosioon heti! vai saisinko mäki hieman julkaista uusimmat nakukuvat :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:mä vaan ihmetelen,kun te haukutte strippareita ja mäkin olin huora monta sata kerta teijän mielestä,mutta itse teette vielä pahempi,levitätte omia tisseja täälläja ilmaiseks :/
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:mä vaan ihmetelen,kun te haukutte strippareita ja mäkin olin huora monta sata kerta teijän mielestä,mutta itse teette vielä pahempi,levitätte omia tisseja täälläja ilmaiseks :/
Savanna puhuu asiaa... Seksiosioon kyseinen ketju...
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:mä vaan ihmetelen,kun te haukutte strippareita ja mäkin olin huora monta sata kerta teijän mielestä,mutta itse teette vielä pahempi,levitätte omia tisseja täälläja ilmaiseks :/
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:mä vaan ihmetelen,kun te haukutte strippareita ja mäkin olin huora monta sata kerta teijän mielestä,mutta itse teette vielä pahempi,levitätte omia tisseja täälläja ilmaiseks :/
Minusta on hieman eri asia täysin anonyymina, ilman nimimerkkiäkin laittaa kuvansa nettiin, kuin että kirjoittelee tunnistettavasti ja niin että on jopa oman naamansa moneen kertaan näyttänyt. Silloin kun kirjoittelee niin paljon itsestään ja työpaikastaan, että tunnistetaan suht helposti voisimme jopa puuttuakin asiaan. Joskus sekään vaan ei oikein toimi ja henkilö vain jatkaa, eikös se silloin ole vähän niin kuin itseaiheutettua, jos tunnistetaan?
Loukkaukset tosin ovat väärin, puolin ja toisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:mä vaan ihmetelen,kun te haukutte strippareita ja mäkin olin huora monta sata kerta teijän mielestä,mutta itse teette vielä pahempi,levitätte omia tisseja täälläja ilmaiseks :/
Minusta on hieman eri asia täysin anonyymina, ilman nimimerkkiäkin laittaa kuvansa nettiin, kuin että kirjoittelee tunnistettavasti ja niin että on jopa oman naamansa moneen kertaan näyttänyt. Silloin kun kirjoittelee niin paljon itsestään ja työpaikastaan, että tunnistetaan suht helposti voisimme jopa puuttuakin asiaan. Joskus sekään vaan ei oikein toimi ja henkilö vain jatkaa, eikös se silloin ole vähän niin kuin itseaiheutettua, jos tunnistetaan?
Loukkaukset tosin ovat väärin, puolin ja toisin.
joo,mä tiedän että tein monta asia väärin kun kerroin liika,mutta naamoja täällä kaikki näyttävät,vai eikö?
Mutta tisseja mun mielestä on hullua näyttää täällä,varma joku halua taas niin kuin viimeks että olisi pitkää ketju ja paljon katsoija,oli joku uutinen viimeks netissä jos joku muista,ihan tissiketjusta(2+sta)...