MODET!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siistiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
:whistle: Ota tiukkapipo pois päästä, on kesä jo, tarkenee ilmankin! :whistle:

mulla on OIKEUS olla tuota mieltä,menkää muille palstoille näytteleen!

Onkai muillakin oikeus olla sitä mieltä, että tuo on ihan OK. Kuitenkin harvinaisen selkeästi otsikoitu viestiketju, pakkohan sun ei ole siihen ketjuun mennä jos häiritsee.

Säännöissä on maininta että modet ei päivystä viikonloopuisin joten laittakaa ne valitukset menemään yv:llä moderaattorille tai suoraan sinne säännöt-linkin alle!

Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi olla niin vaikeaa:
Säännöissä on maininta että modet ei päivystä viikonloopuisin joten laittakaa ne valitukset menemään yv:llä moderaattorille tai suoraan sinne säännöt-linkin alle!

Ei kun ylläpito ei aina viikonloppuisin ole linjoilla. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi olla niin vaikeaa:

Kyllä me täällä ollaan mahdollisuuksien mukaan :)
Mutta tohon moderaattoreiden linkkiin kannattaa ennemmin vinkata, se on sitä varten siin.
Ja mitä tisuihin tulee, niin ei aplle pitäisi nyt mitään traumaa tuosta tulla, selvästi varoitettiin et nyt näkyy eikä ollut edes suora kuva vaan linkki :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mä vaan ihmetelen,kun te haukutte strippareita ja mäkin olin huora monta sata kerta teijän mielestä,mutta itse teette vielä pahempi,levitätte omia tisseja täällä :o ja ilmaiseks :/

Savanna puhuu asiaa... Seksiosioon kyseinen ketju...

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
mä vaan ihmetelen,kun te haukutte strippareita ja mäkin olin huora monta sata kerta teijän mielestä,mutta itse teette vielä pahempi,levitätte omia tisseja täällä :o ja ilmaiseks :/

Savanna puhuu asiaa... Seksiosioon kyseinen ketju...

niin,ihan hullua ,kysyä onko minulla isot tissit vai pienet ja laita omat tiit,eikö peili on olemasa sekä mies joka sano minkäläiset tisit ne on hänen mielestä,huoh

Minusta on hieman eri asia täysin anonyymina, ilman nimimerkkiäkin laittaa kuvansa nettiin, kuin että kirjoittelee tunnistettavasti ja niin että on jopa oman naamansa moneen kertaan näyttänyt. Silloin kun kirjoittelee niin paljon itsestään ja työpaikastaan, että tunnistetaan suht helposti voisimme jopa puuttuakin asiaan. Joskus sekään vaan ei oikein toimi ja henkilö vain jatkaa, eikös se silloin ole vähän niin kuin itseaiheutettua, jos tunnistetaan?

Loukkaukset tosin ovat väärin, puolin ja toisin.

Mun mielestä jos kyse ei ole eroottissävytteisestä kuvasta, niin ei sitä kuulu seksiosioon siirtää. Ja mun mielestä se kuva ei ollut semmonen mikään seksikuva, vaan kuva rinnoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Minusta on hieman eri asia täysin anonyymina, ilman nimimerkkiäkin laittaa kuvansa nettiin, kuin että kirjoittelee tunnistettavasti ja niin että on jopa oman naamansa moneen kertaan näyttänyt. Silloin kun kirjoittelee niin paljon itsestään ja työpaikastaan, että tunnistetaan suht helposti voisimme jopa puuttuakin asiaan. Joskus sekään vaan ei oikein toimi ja henkilö vain jatkaa, eikös se silloin ole vähän niin kuin itseaiheutettua, jos tunnistetaan?

joo,mä tiedän että tein monta asia väärin kun kerroin liika,mutta naamoja täällä kaikki näyttävät,vai eikö?
Mutta tisseja mun mielestä on hullua näyttää täällä,varma joku halua taas niin kuin viimeks että olisi pitkää ketju ja paljon katsoija,oli joku uutinen viimeks netissä jos joku muista,ihan tissiketjusta(2+sta)...

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

joo,mä tiedän että tein monta asia väärin kun kerroin liika,mutta naamoja täällä kaikki näyttävät,vai eikö?
Mutta tisseja mun mielestä on hullua näyttää täällä,varma joku halua taas niin kuin viimeks että olisi pitkää ketju ja paljon katsoija,oli joku uutinen viimeks netissä jos joku muista,ihan tissiketjusta(2+sta)...

Niin kuin jo siihen ketjuunkin laitoin, toista tissiketjua ei tule. =) En itsekään laittaisi omaa kuvaani, enkä todellakaan rintojani tänne esille. Mutta joo, tuossa nyt joku halusi tietää muiden mielipiteen häntä askarruttavaan asiaan. =)

Yhteistyössä