Modet!!!!

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Mulla ois toive, että tämä juupeli ketju lukitaan tai poistetaan, samoin kuin se toinen ketju. Kuitenkin aika moni jo tunnistaa irl ton henkilön ja hänen asioitaan puidaan ja selkeesti ihminen ei ole balanssissa. Ja kun asia on nyt "hoidossa". Mie tiedän nyt kaksi tahoa, jotka on poliisille asiasta informoineet.

Mitäs mieltä olette? Onko paikalla ketään joka vois pistää ketjut pois?

(Ei oo kiva jos ihminen haluaa vielä tulla joskus palstalle, lukea sekoilupäissään kirjoittamiaan juttuja ja näitä muitakin...)

juuh, tässä jo hetken ajan mietitty mitä tehdään.

kesken kaiken kun ne olisi siirretty pois, olisi modet TAAS lynkattu alimpaan maan rakoon ja satoja avauksia aiheesta.

mutta nyt taidan ruveta siirtelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
juuh, tässä jo hetken ajan mietitty mitä tehdään.

kesken kaiken kun ne olisi siirretty pois, olisi modet TAAS lynkattu alimpaan maan rakoon ja satoja avauksia aiheesta.

mutta nyt taidan ruveta siirtelemään.

Teette hyvää työtä,kiitos!

Oikea päätös. Kuitenkin jos joku tietää asiasta myöhemmin jotain, niin voiko siitä ilmoittaa täällä? Kuitenkin moni täällä ollut huolissaan ja toivotaan, että tämä päättyy hyvin!
kiitos kaikille.

mä oon säästänyt kaikki kirjoitukset jotka tein siinä mielentilassa. hyvä muistutus ettei tartte enää koskaan mennä siihen pisteeseen... jollei muuta nimimerkkiään niin tulee luultavasti kuulemaan aiheesta ikuisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
toisaalta täällä on muutkin tälläiset ketjut pyörineet ja on vieläkin löydettävissä haulla :/

Niin on, ja kun tämänpäiväiset ketjut poistetaan niin pian on palsta täynnä "mitä Juupelille tapahtui?"- aloituksia, ja sama pohtiminen jatkuu taas, eli ei ko. henkilö voi välttyä asian käsittelyltä jos ja kun palstalle joskus palaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oikea päätös. Kuitenkin jos joku tietää asiasta myöhemmin jotain, niin voiko siitä ilmoittaa täällä? Kuitenkin moni täällä ollut huolissaan ja toivotaan, että tämä päättyy hyvin!
kiitos kaikille.

toki voi ilmoittaa, mutta muistaa olla hienotunteinen :)

Yhteistyössä