Modet / Jätkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ellu

Vieras
Haluaisin, niin kuin varmasti moni muukin, tietää syitä Tytsi-89 -nikin banniin. Banneja ei liene monta jaettu, ja ymmärtääkseni sellaisen saa siitä, että toimii nettietiketin vastaisesti, häiriköi palstaa, kirjoittelee sopimattomia jne. En epäile, etteikö bannaaja (Jätkä) ole toiminut asiallisesti ja oikein.
Moni palstalainen haluaisi kuitenkin kuulla, mitä bannin taustalla on, koska kukaan ei ilmeisesti ole huomannut Tytsin banniin johtanutta juttua. Minusta meidän kaikkien olisi hyvä tietää, mitä meidän tulee välttää. Jos asia meille kerrotaan selvästi ja suoraan, loppu turha arvailu ja pilakirjoittelu aiheesta. Eikä siinä mitenkään bannatun oikeuksia sorreta, jos hänen julkaisemistaan jutuista ilmoitetaan tai kerrotaan. Siis olkaa ystävällisiä, modet, ja jättäkää turha salamyhkäisyys ja uteliaita piinaava vihjailu... :)

Tämä ajankohta eli kesäloma ja surkea sadesää ajoivat mut tänne nettiin pariksi päiväksi, mutta kohta lähden taas mökkeilemään, nettivapaalle vyöhykkeelle. Täällä netissä näyttää pyörivän ihan oma elämänsä. Tulee tässä vaan mieleen, että ei kannata ottaa näitä asioita liian vakavasti. Itse ainakin unohdan nämä jutut heti, kun kytken virrat pois päältä :). Hyvät lomat!

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kerrottakoon nyt, että me pystymme nykyään näkemään kirjoittajan ip-numeron. Tämän tiedon perusteella olen asettanut viimeisimmän bannin.

tämän vuoksi on mielestäni erittäin tärkeää että modeiksi ei sitten pääse kuka tahansa. meinaan ettei aleta kyttäileen ip-osoitteita ja tekeen kiusaa jollekki jota inhoaa....
:whistle:

on aika riskaabelia mielestäni se, että tämän palstan ylläpito antaa modeille niinkin suuren vallan että näkevät meidän ip:t... tartteepa kysästä ukolta että oisko tuossa jotain laitonta... it-alalla kun toimii :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kerrottakoon nyt, että me pystymme nykyään näkemään kirjoittajan ip-numeron. Tämän tiedon perusteella olen asettanut viimeisimmän bannin.

Eli harmaana vittuilu ei enää kannata. :D

(tästä uudistuksesta minä pidän)

niin minäkin pidän. jos haluan vittuilla niin vittuilen sitte päin naamaa, en taustalta.

Alkuperäinen kirjoittaja melle:

Peesi!

peesi :flower:

Kiitos Jätkälle asiallisesta vastauksesta! Tuo ip-numeron näkyminen modeille on varmasti ihan tarpeellinen uudistus.

Koska oon vähän huono näissä tietsikka-asioissa, tuli vain mieleen, että eikö se ip-numero ole "koneen osoite". Eli eikö silloin kaikki samalla koneella kirjoittavat joudu banniin, jos yksi mokailee?

Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
Alkuperäinen kirjoittaja melle:

Peesi!

peesi :flower:
mäkin peesaan :flower:

Hieno uudistus, kertakaikkiaan. =)

v.php

IP-osoitteesta sen verran, että ainakin meillä se on vaihtuva. Mies lotraa koneella paljon, ja on tahallaan laittanut vaihtuvan osotteen. Taitaa olla hyvä, koska meillä tietsikka on todellinen sosiaalikone, ja useimmiten sillä joku istuu... Yleensä talon teinit ja niiden kaverit :D

no samanlaisti meillä on jatkuva ip osoitteen vaihtuvuus mutta ei se mitään silti estä.. eli siis jos jotain "laitonta" koneellas teet niin kyllä sen silti selville saa. no ip osoitteet on nyt aika hyvin selvitettävissä...:D

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:

niin minäkin pidän. jos haluan vittuilla niin vittuilen sitte päin naamaa, en taustalta.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja totanoin:
IP-osoitteesta sen verran, että ainakin meillä se on vaihtuva. Mies lotraa koneella paljon, ja on tahallaan laittanut vaihtuvan osotteen. Taitaa olla hyvä, koska meillä tietsikka on todellinen sosiaalikone, ja useimmiten sillä joku istuu... Yleensä talon teinit ja niiden kaverit :D

No joo, mutta tuskin se joka viestin jälkeen vaihtuu?

Eli samassa ketjussa heti perään harmaana vinoilu ei kannata. :D

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
no samanlaisti meillä on jatkuva ip osoitteen vaihtuvuus mutta ei se mitään silti estä.. eli siis jos jotain "laitonta" koneellas teet niin kyllä sen silti selville saa. no ip osoitteet on nyt aika hyvin selvitettävissä...:D

Häh? Mitä sen muka pitäisi estää? :D Kuka täs nyt laittomuuksista on puhunut? ;)

Yhteistyössä