MODET HOI

• Viestiketjun aloittaja että raivostuttaa
  • Ensimmäinen viesti
että raivostuttaa
Eikö olisi jo aika ärähtää kunnolla kaikenmaailman feikkien paljastajille ja perskärpäsille. On totta että muutamat vakkaripalstailijat ovat jo lähteneet, tätä menoa jäljelle jää vain nämä sekopäät. Ei tätä palstaa viitsi kohta edes lukea enää, moni kiva kirjoittelija saa tarpeekseen ennemmin tai myöhemmin.

ei
ole pakko lukea voi poistua. Painat sieltä valkoista ruksia punaisella pohjalla. Oikea ylänurkka ja elämäsi helpottuu huomattavasti. =)
Ehkä sinä palstailet liikaa kun alat ottamaan henk.kohtaisesti näitä palstalla tapahtuvia asioita.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Ei niihin tarvitse kommentoida mitn jos häiritsee, tiesitkö että niitä ei tarvitse edes avata? Kokeile!
Entäpäs kun joka toisessa aloituksessa tätä soopaa viljellään? Tiettyjen nikkien aloituksissa varsinkin on jatkuvasti epäasiallisuuksia ja pahaa tekee. Kun sitä ei voi enää välttää välttelemällä! Kiva juttu jos sinua ei häiritse...

Alkuperäinen kirjoittaja Marttiina Maitolehmä:
Pitääkö feikata sitten? :eek:
Niimpä =)

Ja tosi on, että tämä feikkijahti on saamassa todella huolestuttavia käänteitä kun ruvetaan jo ihmisten asuinpaikkakuntia ja työpaikkojakin selvittelemään.

Tämän "etsivätoiminnan" voisi jo lopetella, tämän palstan tarkoitus on että täällä voi keskustella kaikista mieltä askarruttavista asioista, ei ole tarkoitus alkaa jahtaamaan kanssapalstailjoita ja kaivella heidän yksityisiä asioitaan.

Meillä moderaattoreilla on kyllä keinomme selvittää mikäli tällaista tapahtuu, näistä ei vaan palstalle ilmoitella, aiheesta.

Moderaattori

vieras
Tätä feikkihysteriaa nyt kestää taas muutaman päivän. Sitten asia unohtuu ja palsta palaa normaaliin päiväjärjestykseen, kunnes tapahtuu taas joku "skandaali", jonka ympärillä taas pörrätään perse tulessa muutama päivä, kunnes sekin unohtuu ja palataan normaaliin päiväjärjestykseen, kunnes jne jne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei niihin tarvitse kommentoida mitn jos häiritsee, tiesitkö että niitä ei tarvitse edes avata? Kokeile!
Entäpäs kun joka toisessa aloituksessa tätä soopaa viljellään? Tiettyjen nikkien aloituksissa varsinkin on jatkuvasti epäasiallisuuksia ja pahaa tekee. Kun sitä ei voi enää välttää välttelemällä! Kiva juttu jos sinua ei häiritse...
Ei minua häiritse ollenkaan. Minulle silkkaa viihdettä :)

ap
Erikoista jos saat mielihyvää toisten loukkaantumisesta.

mie
Ton feikkaamisen vois kyllä lopettaa :/ Tosin en kyllä lähde kenekään virtuaali hahmon juttuihin tosimielellä mukaan, että sekin on omassa valinnassa mitä uskoo ja mitä ei. Viihdettä tää mulle ainaki on, pään nollausta ja luen tätä suodattimella :D

Erikoista jos saat mielihyvää toisten loukkaantumisesta.
En saa mielihyvää enkä mielipahaa :saint:

Keittiönoita
Kuka muistaa vielä ajan, jolloin oli mahdollista feikata vakkareitakin? Kun tulit illalla töistä, piti ensin lukea, mitä olit muka päivän aikana tänne kirjoitellut? Aika usein muut vakkarit kyllä huomasivat, että "Keittiönoita" ei ollut aito Keittiönoita. Mutta aika ajoin feikkaus oli sen verran asiatonta, että oli pakko mennä kommentoimaan feikkaajan kirjoituksia. Tämä nykyinen systeemi on sentään himputin paljon parempi.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Minusta:
on kyllä aika huolestuttavaa, että modet noin puolustavat noita feikkaajia. Täällä saa siis feikata, mutta ei epäillä? Missä mediakriittisyys?
Sitä minäkin ihmettelen. Luulisi, että jokainen aikuinen ihminen, joka tällä palstalla pyörii, tietää, että netissä liikkuu vaikka minkälaista viheltäjää. Ei pitäisi olla kenellekään yllätys. Jos joku kuvittelee, että kaikki netissä kirjoitettu on totta, viimeistään nyt on aika avata silmät.

vieras
Pitäis osata antaa feikkaajien vain feikata ja olla. Mutta jostain syystä toisten kuvien ja jonain esim. lääkärinä esiintyminen ja etenkin kaveeraaminen toisten palstalaisten kanssa sillä asteella et ihan mesetetään feikkinä jonkun aidon kanssa, ottaa niin paljon pannuun, ettei sitä pysty hillitsemään itseään vaan on pakko saada asiaan selvyys.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäis osata antaa feikkaajien vain feikata ja olla. Mutta jostain syystä toisten kuvien ja jonain esim. lääkärinä esiintyminen ja etenkin kaveeraaminen toisten palstalaisten kanssa sillä asteella et ihan mesetetään feikkinä jonkun aidon kanssa, ottaa niin paljon pannuun, ettei sitä pysty hillitsemään itseään vaan on pakko saada asiaan selvyys.
Toi on todellakin inhottavaa. Mutta kertoo jotain ainoastaan siitä ihmisestä nikin takana. Eikä se kertoma ole kovin miellyttävää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Toi on todellakin inhottavaa. Mutta kertoo jotain ainoastaan siitä ihmisestä nikin takana. Eikä se kertoma ole kovin miellyttävää.
Niinpä. Oikeasti puistattaa vaikka tietää, että maailma on pullollaan tuollaisia ihmisiä ja jopa vielä pahempia. Muistuu mieleen tapaus jossa 40-vuotias nainen esiintyi netissä teini-ikäisenä poikana joka oli muka ihastunut naapurissa asuvaan tyttöön. Aikansa luriteltuaan sitten, sanoikin ettei pidä tästä enää ja hakui huoraksi jne. niin teinityttö teki itsarin. Sairasta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen haahka:
Joo minäkin sain tarpeekseni tästä palstasta. Ainakin sen verran, että vaihdoin nikkiä. Ja enää en todellakaan meinaa kertoa täällä itsestäni mitään. :kieh:
Eikö ystävällinen pärjää paremmin kuin töykeä?

Joo minäkin sain tarpeekseni tästä palstasta. Ainakin sen verran, että vaihdoin nikkiä. Ja enää en todellakaan meinaa kertoa täällä itsestäni mitään. :kieh:
Eikö ystävällinen pärjää paremmin kuin töykeä?
En ystävällisyydestä mitään kirjoittanut, ainoastaan etten meinaa kartoa täällä enää itsestäni mitään. En toki töykeä ala olemaan kenellekään, ainakaan ilman syytä. :whistle:

vieras
En ystävällisyydestä mitään kirjoittanut, ainoastaan etten meinaa kartoa täällä enää itsestäni mitään. En toki töykeä ala olemaan kenellekään, ainakaan ilman syytä. :whistle:
Aah ok :D Joo munkaan mielestä tänne ei kannata kertoa mitään raskauttavaa tietoa itsestään. Minä en edes halua personoitua miksikään, en edes nimimerkiksi.

Aah ok :D Joo munkaan mielestä tänne ei kannata kertoa mitään raskauttavaa tietoa itsestään. Minä en edes halua personoitua miksikään, en edes nimimerkiksi.
Se onkin ihan fiksua. Minä olen personoitunut nyt uudeksi nimimerkiksi, mutta anonyymiksi sellaiseksi, niin katsoin parhaimmaksi.

Yhteistyössä