MODET!! Eipä oo tän palstan meno muuttunut mikskään:(

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska---:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Joo-o, niinpä se. Mutta tässä on kaksi pointtia;

a) Mulla on omakin elämä, en kerkiä istumaan tässä 24/7
b) Jotta kerkiäisin istumaan tässä edes 12/7 siltä ajalta vaadin palkkaa.
Näinpä se on, mutta moderaattorit voivat ottaa aktiivisemmin osaa keskusteluun ja jakaa varoituksia keskustelun lomassa.
Editoida posteja rankalla kädellä jne jne.

Näin minä olen tottunut hoitamaan moderointia.

Mitäs nyt palsta muistuttaa enemmän chattia kiireisimpänä aikana, joten siihen pitää suhtautua chattina eikä forumina.
Täytyy ottaa opiksi. Omalla kohdallani puolustelen vielä sen verran, että kotiäidistä työtä tekeväksi hieman pistää väsyttämään arki-iltoina :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska---:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
HUhuu modet!
Siis mitä riehut? Se ei ole modejen vika, että ihmiset keksivät kaikennäköistä ja suoltavat sen tänne kaikenkansan luettavaksi :/
Moderaattorin tehtävä on estää sellainen toiminta.
Jakaa siitä rangaistuksia jne, siivota palstaa.

Toki "mitäs nyt" forum on avoin kaikille joten normaaleja sääntöjä ei voi edes pakoittaa vaikka mitenkä haluaisi.

Ihmisten jotka tänne postaileevat pitää ottaa tämä huomioon eikä odottaa että täällä pätisi samat säännöt kuin omassa kotona.
Joo-o, niinpä se. Mutta tässä on kaksi pointtia;

a) Mulla on omakin elämä, en kerkiä istumaan tässä 24/7
b) Jotta kerkiäisin istumaan tässä edes 12/7 siltä ajalta vaadin palkkaa.
Toi vois päteä minuun myös. Hyvin vähän kaikenkaikkiaan kuitenkin ehdin moderoida palstalla, vaikka kotona olenkin.
Kokeilkaapa huviksenne te jotkut klikkailla ja lukea ajatuksella kaikki ketjut vaikkapa etusivulta ja miettiä siinä samalla onko viesteissä jotakin sellaista joka kaipaa poistoa. Sitten voittekin mennä jo suosiolla tokalle sivulle, koska etusivun viestit ovat jo melkein sinne tippuneet, mistä aloititte äsken. Pomppikaa takaisin etusivulle ja klikkailkaa taas auki ketjuja ja lukekaa ajatuksella.
Ei oo nopeaa, eikä kyllä oikeastaan kauheen fiksuakaan. Siksi mä en ainakaan availe kun noita joita on meille linkitelty tai mitkä pistävät silmään.
 
Jaska---
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:
Niin, vertaistukea ei täällä saa nimeksikään, katkeruus kuultaa niin läpi useasta viestistä, tarkoituksena loukata selvästikin. Tämä on suureltaosin aivan kuin joku roskakori, mitä vaan voi suoltaa suustaan(näppäimistöltään) tänne, purkaa omaa pahaa oloaan Niin "rakentavalla" tavalla. Mutta eihän sille moderaattorit oikeastaan voi mitään, muuta kuin sitten poistaa ihan räikeimmät loukkaukset.
Umm täällä on muitakin osioita olemassa kuin "mitäs nyt" tämä on avoin kaikille joten defaulttina voi olettaa että paskaa sataa niskaan.

Sillä tavalla 'internet' toimii. Tämä on ehkä uutta ns uudelle sukupolvelle netin käyttäjiä, joihin isoin osa tämän palstan käyttäjistä kuuluu.
Mutta vanhalle polvelle se on päivänselvää, emme edes odota muunlaista käytöstä. (uus/vanhapolvi ei tarkoita ikää)

 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Mä kuule mitään riehu, muut täällä riehuu ja näköjään ihan teidän "luvalla", kun ette puutu niihin ketjuihin ennekun moni on mielensä pahoittanut. Päästätte ne ketjut liian pitkälle.
Ei millään pahalla.
Siis mitkä ketjut? Kahlannut useita tänä(kin) iltana läpi ja aina vaan modet saa kaiken ryönän :/
 
Jaska---
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Täytyy ottaa opiksi. Omalla kohdallani puolustelen vielä sen verran, että kotiäidistä työtä tekeväksi hieman pistää väsyttämään arki-iltoina :D
Heh..no en tarkoittanut ruveta neuvomaan ketään.

Lähinnä kerroin vain oman mielipiteeni, niinhän minä aina teen muutenkin :D
Kukaan odota vapaaehtoistyöntekijöiltä mitään 100% panosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska---:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Täytyy ottaa opiksi. Omalla kohdallani puolustelen vielä sen verran, että kotiäidistä työtä tekeväksi hieman pistää väsyttämään arki-iltoina :D
Heh..no en tarkoittanut ruveta neuvomaan ketään.

Lähinnä kerroin vain oman mielipiteeni, niinhän minä aina teen muutenkin :D
Kukaan odota vapaaehtoistyöntekijöiltä mitään 100% panosta.
:flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska---:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Täytyy ottaa opiksi. Omalla kohdallani puolustelen vielä sen verran, että kotiäidistä työtä tekeväksi hieman pistää väsyttämään arki-iltoina :D
Heh..no en tarkoittanut ruveta neuvomaan ketään.

Lähinnä kerroin vain oman mielipiteeni, niinhän minä aina teen muutenkin :D
Kukaan odota vapaaehtoistyöntekijöiltä mitään 100% panosta.
:flower:
Mistäpäin lahtea olet? Minä olen mukkulassa
 
Joo ei ollut tarkotus loukata teitä modet , ymmärän et ette voi tääl olla 24/7.

Mut rupee ottamaan nuppiin se et kun aina välillä kun käyn täällä niin AINA jotakin haukutaan millon mistäkin asiasta ja/ tai on todellakin asiattomia aloituksia niin välillä teitä ei näy mailla eikä halmeilla lopettamaan sitä vaik kuinka sitä pyydetään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Joo ei ollut tarkotus loukata teitä modet , ymmärän et ette voi tääl olla 24/7.

Mut rupee ottamaan nuppiin se et kun aina välillä kun käyn täällä niin AINA jotakin haukutaan millon mistäkin asiasta ja/ tai on todellakin asiattomia aloituksia niin välillä teitä ei näy mailla eikä halmeilla lopettamaan sitä.
Ainahan ketjuja voi linkittää tuohon nostoketjuun.
Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille tjsp.

 
puppana
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä oon vähän sitä mieltä, että jos on herkkähipiäinen, niin ei parane muuta kuin pysyä poissa. Karua mutta totta, kun tämä meno ei täällä kumminkaan muutu.
ja näin saitte mitä tahdoitte, voitte jatkaa soopan jauhamista..... onnea teille
 
Alkuperäinen kirjoittaja puppana:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä oon vähän sitä mieltä, että jos on herkkähipiäinen, niin ei parane muuta kuin pysyä poissa. Karua mutta totta, kun tämä meno ei täällä kumminkaan muutu.
ja näin saitte mitä tahdoitte, voitte jatkaa soopan jauhamista..... onnea teille
Niin mitä mä olen saanut mitä olen tahtonut? Mä en ole haukkunut ketään täällä, en polkenut maan rakoon, en piinannut, en vittuillut, en jauhanut soopaa tms. Tottakai olisi kiva kun täällä olsi sopuisampi henki, eikä aina kaadettaisi paskaa niskaan. Mutta valitattavasti en usko että meno tulee muuttumaan. Eli joko pitää palstailla teflonpinta päällä, tai pysyä poissa. Ja puhun ihan omasta kokemuksestani. Olenpa nimittäin itsekin saanut pahoitettua mieleni täällä.
 
bbs
Itse olen ainakin lopettamassa täällä käynnin. sen verta typeräksi juttu mennyt täällä. voin palata kun vain mustat pystyy kirjoittamaan. Olen musta mutta ei nyt jaksa kirjautua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Itse olen ainakin lopettamassa täällä käynnin. sen verta typeräksi juttu mennyt täällä. voin palata kun vain mustat pystyy kirjoittamaan. Olen musta mutta ei nyt jaksa kirjautua.
Yhyy yhyy. Ehkä tosiaan parempi mennä pois täältä itkemästä.
 
bbs
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Itse olen ainakin lopettamassa täällä käynnin. sen verta typeräksi juttu mennyt täällä. voin palata kun vain mustat pystyy kirjoittamaan. Olen musta mutta ei nyt jaksa kirjautua.
Yhyy yhyy. Ehkä tosiaan parempi mennä pois täältä itkemästä.
hhahaah luuletko että otan nokkiini tollasesta. eikö ole tullut munaa lähiaikoina? pitääkö täällä päteä kun muuten sossu pomputtaa?.
 
bbs
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
hhahaah luuletko että otan nokkiini tollasesta. eikö ole tullut munaa lähiaikoina? pitääkö täällä päteä kun muuten sossu pomputtaa?.
Oho, aika hyvän vastauksen keksit, ja vielä noin nopeasti.
Juu toisilla järki leikkaa, toiset vetänyt tenua sen verran ettei toimi enää.
 
Musta tuntuu että modet ei vaan voi miellyttää kaikkia. Nyt valitetaan että enemmän pitää puuttua, mutta usein täällä sitten valitetaan että miksi sejase-ketju piti sulkea.

Ja jos vain mustat voisi kirjoittaa, täällä olisi hiljaista. Onhan tuolla nuo muut osiot kuin mitäs nyt, joissa voi kirjoittaa vain mustana. Kyllähän niihin saa siirtyä.
 
mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
hhahaah luuletko että otan nokkiini tollasesta. eikö ole tullut munaa lähiaikoina? pitääkö täällä päteä kun muuten sossu pomputtaa?.
Oho, aika hyvän vastauksen keksit, ja vielä noin nopeasti.
Juu toisilla järki leikkaa, toiset vetänyt tenua sen verran ettei toimi enää.
Tässä yksi esimerkki, miten näissä keskusteluissa aina käy...

Minun mielestäni Kaksplussan pitäisi havahtua tähän ongelmaan ihan imagosyistä. Tällä foorumilla on tosi huono maine.

Tänne pitäisi palkata moderaattoreita joilla olisi mahdollisuus puuttua asiattomuuksiin ja ikävään sävyyn.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Toivoisin modeilta enemmän aktiivisuutta tähän asiaan. Aina tääl joku heistä on linjoilla et pystyy lopettaa mollaamisen heti alkuunsa.
Siis tätä minäkin olen ihmetellyt. Kun olen monesti nähnyt että joku mode on paikalla, silti saattaa mennä kauankin ennenkuin hän alkaa siivoilla mollauksia. :eek:

 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Itse olen ainakin lopettamassa täällä käynnin. sen verta typeräksi juttu mennyt täällä. voin palata kun vain mustat pystyy kirjoittamaan. Olen musta mutta ei nyt jaksa kirjautua.
Yhyy yhyy. Ehkä tosiaan parempi mennä pois täältä itkemästä.
hhahaah luuletko että otan nokkiini tollasesta. eikö ole tullut munaa lähiaikoina? pitääkö täällä päteä kun muuten sossu pomputtaa?.
Yllä on oiva esimerkki siitä harmaiden päänaukomisesta, jota tällä palstalla kovasti on, ja jota avauksessakin kritisoidaan. :D
 

Yhteistyössä