MOCCAMASTER..APUA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tumpeloko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tumpeloko?

Vieras
NYT KUN AURINKO PAISTAA JA LINNUT LAULAA :) Minä haluan kahvinkeittimeni puhtaaksi mutta

MITEN???????

kuten ilmi tuli keittiössäni luuraa valkoinen masteri :)
Ainut ongelma on miten saan sen vesi säiliön puhtaaksi?
Se on vaihtanut väriään ällön ruskeeksi eikä auta mitkään soodat!?
HJELP??

eikös kodinkoneliikkeissä myydä niitä puhditus jauheita, mitkä poistaa kalkkia ym.. käy ostamassa tiistaina sellainen, muistaakseni se jauhe kaadettiin sinne vesisäiliöön ja sitten keitettiin pai täyttä pannullista vettä läpi että puhdistuu kunnolla...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikös kodinkoneliikkeissä myydä niitä puhditus jauheita, mitkä poistaa kalkkia ym.. käy ostamassa tiistaina sellainen, muistaakseni se jauhe kaadettiin sinne vesisäiliöön ja sitten keitettiin pai täyttä pannullista vettä läpi että puhdistuu kunnolla...

mut kun ei auta siihen vesisiliöön...pannu kyllä puhdistuu hyvin kun vesikin on kuumaa mut eihän se vesisäiliö lämpene..vai?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mut kun ei auta siihen vesisiliöön...pannu kyllä puhdistuu hyvin kun vesikin on kuumaa mut eihän se vesisäiliö lämpene..vai?

Mulla oli sama ongelma ja tolla Universal stonella olen saanut säiliön ihan kuin uudeksi. Toi stone on myrkytön!

Voisko siihen kaataa sitä "keitetty seos" mutta ei sitten laittaa keittimen päälle, vaan antaa sen olla siellä säiliössä ja sitten kaataa pois ja puhtaalla vedellä huuhdella????

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mäkin haluun:
KIITOS KAIKILLE JOTKA JAKSOI AUTTAA ONGELMASSA! :):):)
Nyt on vesisäiliö puhdas kiitos kuuluu UNIVERSAL STONELLE :)

Mistäs voi ostaa tätä universal stonea?

Minä ostin isohkosta S-Marketista. Luontaistuotekaupoista saa myös.

Ok, kiitos. Ajattelin, et jos ei myydä muualla kuin jossain markkinoilla. Mulla on "taikasieni", eroaakohan toi stone siitä mitenkään erityisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
KIITOS KAIKILLE JOTKA JAKSOI AUTTAA ONGELMASSA! :):):)
Nyt on vesisäiliö puhdas kiitos kuuluu UNIVERSAL STONELLE :)

Mistäs voi ostaa tätä universal stonea?

Minä ostin isohkosta S-Marketista. Luontaistuotekaupoista saa myös.

Ok, kiitos. Ajattelin, et jos ei myydä muualla kuin jossain markkinoilla. Mulla on "taikasieni", eroaakohan toi stone siitä mitenkään erityisesti?

On paljon parempi mun mielestä. Sain sillä sellaisia paikkoja puhtaiksi mitä en ole muilla tuotteilla saanut. On tosi hyvä muuten keraamisen lieden puhdistukseen :) Suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja martta:
Jatkossa kannattaa kaaaa vedet säiliöön vesikannulla eikä kahvinkeittimen kannulla, niin säiliö pysyy puhtaana paremmin.

Mä en olekaan tätä koskaan ajatellut. Kiitos vinkistä. Tosin, jos joka käytön jälkeen pesisi sen kahvinkeittimen kannun, niin saisi silläkin ihan puhdasta vettä laitettua, mutta laiskana ei pestä.

Kyllä se säiliö lähtee ihan vedellä ja fairylla puhtaaksi

Yhteistyössä