Mmh..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kissa

Vieras
Susiii..? ;) luin noi mun ja sun kaksi sessiota läpi... Tiedätkö miten siinä kävi..? Pillu on nyt ihan märkänä... Niinpä ajattelin ehdottaa kolmatta sessiota sulle.... ;) milles kuulostais...? ;)

Vai niin. Hmm.. Makailen sängyllä unessa, kun saavut paikalle... Huomaat mut.. Päälläni on vain ohut läpikuultava yöpaita.. Jalkani ovat hieman erillään toisistaan.. Pillua peittää kuitenkin mustat hyvin niukat stringit.. Et voi olla huomaamatta rintojani.. Ja nännejä jotka vaikuttavat kovilta ja kutsuvat koskemaan..

Hiivin hiljaa nukkuvan pikkunartun viereen.. Olet todella kiihottavan näköinen nukkuessasi siinä musta mitään tietämättä.. Laitan käteni varovasti sinun pehmeän rintasi päälle.. Tunnustelen sitä varovasti ja sä alat hieman liikkumaan.. Pyörittelen nänniäsi sormissani ja kuulen kuinka alat hiljaa inisemään unissasi.. En malta mieltäni vaan vedän yöpaitasi varovasti pois päältäsi.. Nyt tartun lujemmin rintaasi ja en enää hillitse itseäni vaan kevyesti Näykkäisen nänniäsi.. Silloin sinä havahdut hölmistyneen näköisenä..

Kysyn sinulta, oletko pitkäänkin käpälöinyt minua siinä... Näin eroottista unta. Siinä mies sitoi mut sänkyyn mahalleni.. Ja nosti niin että peppuni nousi ihanaksi näyksi yhdessä pillun kanssa.. Mutta sitten sinä herätit... Sitten tajuan ettei minulla ole kuin stringit päälläni.. Vetäydyn nopeasti peiton alle piiloon..

Luuletko pikkunarttuni että annan sun piiloutua itseltäni.. Mä haluan sua.. Haluan kaikkea sussa.. Tartun peittoosi ja väkisin vedän sen pois päältäsi.. Huomaan että meinaat yrittää karata, mutta teen suunnitelmasi tyhjäksi nousemalla istumaan päällesi.. Jalkani ovat kummallakin puolellasi ja varmuudeksi otan vielä kiinni käsilläni ranteistasi.. Huomaan kuinka hengityksesi kiihtyy ja kuinka silmäsi alkavat vihaisesti säkenöimään.. Painan kasvoni lähellesi ja yritän suudella sua.. Yrität kääntää päätäsi mutta huomaat että olet toivottomassa tilanteessa etkä pääse pakoon, joten et voi muuta kuin vastata mun kovaan ja vaativaan suudelmaan.. Silloin muistan unesi josta kerroit ja päähäni tulee ilkikurinen ajatus toteuttaa se.. Mulla olisikin sopivasti köyttä mukana..

Sä puraiset mua huulesta ja onnistut hetkellisesti yllättämään minut.. Käytät mun hölmistymisen hyväksesi ja onnistut pakenemaan altani ja kierähdät pois sängystä.. Mä kuitenkin reagoin nopeasti ja ryntään perääsi.. Kaappaan kiinni vyötäröstäsi ja saan sut otteeseeni.. Yrität paeta mutta et mahda mulle mitään.. Pidän sua tiukassa otteessa toisella kädellä ja toisella kurkotan ottamaan köyttä.. Pidän sua otteessani ja raahaan sut takaisin sängyn luo.. Työnnän sut vatsallesi sängyn päälle ja nousen päällesi.. Yrität tapella vastaan mutta mä sidon kätesi kiinni sängynpäätyyn.. Olet siinä vatsallasi ja sidottuna etkä pääse pakoon..

Kiemurtelen mahallani ja yritän irroittautua.. Mutta en onnistu... Odotan jännittyneenä mitä aijot tehdä.. Tilanne saa jostain syystä minut kiihoittuneeksi.. Kohotan peppuani hieman..

Mua kiihottaa valtavasti nähdä pikkunarttuni avuttomana edessäni.. Otan hiuksistasi kiinni vaikka tiedän ettet pidä siitä.. Sä sähähdät ja katsot mua vihaisesti.. Mä läimäytän sun kiinteää pikku persettä ja kysyn jokohan sä narttu rauhoittuisit.. Et voi mulle mitään joten et enää yritä estellä mua etkä vastustele vaikka pidän kiinni hiuksistasi.. Annan vielä pari kevyempää läimäytystä sun pyllylle ja otat ne nyt kiltisti vastaan.. Päästän otteeni hiuksistasi ja kiinnitän huomioni sun ihanaan pyllyyn.. Nostan sua lanteistasi hieman ylöspäin ja samalla painan hieman selkääsi notkolle niin että pyllysi on pystyssä edessäni kuin tarjottimella.. Levitän hieman jalkojasi niin että näen kunnolla sinun pillusi.. Alan kädelläni tunnustelemaan sitä..

Täytän toiveesi ja laitan tyynyn allesi.. Sun pillu tuntuu tosi kiihottavalta sormissani.. Haluan päästä syvemmälle sinuun.. Työnnän kaksi sormeani sisääsi ja huomaan kuinka hengityksesi kiihtyy.. Alan liikuttelemaan sormia sisälläsi.. Sun pillu tuntuu ihanalta.. Nyt otan käyttöön toisen käden ja alan hieromaan sun klittaasi.. Pyörittelen sitä sormieni välissä ja huomaan kuinka se turpoaa.. Samalla kiihdytän sormityöskentelyäni sisälläsi.. Sitten kuin ohimennen kysäisen sulta, että mitäpä luulet narttu, mahtuisiko koko nyrkkini sun sisälle?

Vastaan, minua on naitu käytännössä katsoen vasta niin vähän, että pilluni on vielä (voihkaisen työntäessäsi sormet todella syvälle..) niin tiukka, että ei sinne nyt kyllä mitään kokonaista nyrkkiä mahdu...

Mietin hetken ja päätän että etenen varovasti koska en halua satuttaa sua.. Työnnän kuitenkin kaksi sormea lisää sun tiukkaan pikku pilluusi.. Sä värähdät hieman mutta et kuitenkaan vastustele.. Kiihdytän tahtia ja liikutan sormia syvällä sisälläsi.. Kiihdytän myös sormityöskentelyä klittasi kimpussa ..

En mä niin helpolla sinua aio päästää että antaisin sun vielä tulla.. Otan sormet pois pillustasi ja lopetan myös sormityöskentelyn.. Sä meinaat sanoa vastalauseen, mutta läimäytän sua pyllylle ja jätät sen sanomatta.. Riisun housuni ja alan runkkaamaan valmiiksi kovaa kyrpääni ja näytän sitä sulle.. Kysyn haluatko narttu tätä sisällesi..

Mua alkaa jännittää mitä aiot tehdä kalullasi.. Tunnen kuinka nesteeni valuu pitkin reisiäni.. Oloni on hyvin avuton... Yritän päästä irti pois... Pääsen kontilleni..

Mä läimäytän entistä lujemmin persettäsi ja otan taas kiinni hiuksistasi ja taivutan hieman päätäsi taaksepäin.. Käsken sua rauhoittumaan.. Et voi tehdä mitään joten luovutat ja lopetat turhan pyristelyn.. Palkitsen sen päästämällä otteeni irti hiuksistasi.. Pyllysi on nyt kieltämättä kiihottavasti sopivasti mun edessä.. Hipaisen kyrvälläni sun pilluasi ja odotat jo mun survaisevan sen sisääsi.. Yllätyt kun kyrpä katoaakin pillusi huulilta ja vielä enemmän yllätyt kun huomaat sormieni tunnustelevan sun tiukkaa pyllyreikääsi kuin tutkiakseen sitä..

Nyt yllätyn todella.. Säikähdän hieman... Olen saanut vain muutaman kerran peppuun.. Mietin aijotko sinne mua nussia... Ajatus siitä samalla pelottaa ja kiihottaa... Kiima voittaa kuitenkin pelon ja painan selkäni kaarelle ja pyllistän sulle jotta voit tutkia minua paremmin... Alan ajatella kuinka hyvälle kielesi tuntuisi pillussani.. Se saa minut hengähtämään nautinnosta..

Vai haluaa narttu kieltä pilluunsa.. No olet sä sen verran kiltti ollut että voin ehkä toteuttaa toiveesi .. Kumarrun niin että pääsen sun pikkupillusi kimppuun.. Kiusaan sinua ja aloitan hyvin hitaasti ja varovaisesti.. Sä pyydät mua kiihdyttämään työskentelyä mutta mä en siitä piittaa vaan kaikessa rauhassa hitaasti maistelen kielelläni sun märkää pillua.. En kuitenkaan ole unohtanut sun pyllyreikääsi vaan sormeilen sitä edelleen samalla kun olen pillusi kimpussa.. En enää hillitse itseäni vaan työnnän sormen sun pyllysi sisään.. Ekaksi se tuntuu kireältä mutta antaa pikkuhiljaa periksi ja työnnän sinne myös toisen sormen..

Pyydän sua valuttamaan hiukan liukkaria peppuuni jotta sormesi liukuvat paremmin... Yritän työntää pilluani sun naamalle, saadakseni sut nussimaan mua kielelläs... Tai edes nuolemaan kovemmin... Olen ihan kiimainen... Tunnen räjähtäväni ellen pian saa jo jotain jonnekin... Mut sä vaan jatkat mun kiusaamista... Toisaalta nautin siitä, toisaalta se on kiduttavaa..

Kaadan hieman liukkaria sun pyllyreiällesi.. Laitan vielä kolmannen sormen reikääsi sisälle ja liikutan niitä perseessäsi joka antaa yhä enemmän periksi.. Kiihdytän hieman kielityöskentelyä ja sä alat voihkimaan.. Haluan maistaa sua kunnolla ja työnnän kieleni sun pilluusi ja liikutan sitä samalla kun kiihdytän sormityöskentelyä pyllyssäsi.. Alat olemaan hieman liian kiimainen ja pelkään että tulet liian aikaisin.. Et ole mielestäni sitä ihan vielä ansainnut joten otan sormet pois pyllystäsi ja kieleni ulos vitustasi.. Totean että narttuseni arvaatko mitä nyt seuraa..