MLL:n lastenhoito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen ajatellut kokeilla MLL:n lastenhoito palvelua, mutta vaikuttaa tosi monimutkaiselta noi tyel-maksujen hoitamiset sun muut. Tuleekohan sieltä kovin nuoria hoitajia? Millaisia kokemuksia teillä on?

kokemuksia täällä päässä :) Meillä on ollut vanhempia naisia, jotka ovat jääneet jo eläkkeelle ja tekevät sitä aina kun siltä tuntuu. Osalla ollut ihan alan koulutuskin. Ja nämä hoitajat kyllä auttavat sen palkkakuitin kirjoituksessa :) Heidän se on kuitenkin osattava. Ei muuta ko yhteyttä ottamaan.

Kun soitat sinne mll:n hoitajavälityskeen ja saat niiden nettitunnukset pääset sivuille jossa noista on tosi yksinkertaiset ohjeet. Vero pitää maksaa jos palkka ylittää oliko 50? (summa oli suunnilleen tuo) ja/tai jos samaa hoitajaa palkkaa jonkun tietyn summan edestä vuodessa (seki oli joku isompi summa) . Mulla on ollu 17v tyttö josta ei tarvinnu maksaa veroja ja 20v tyttö sekä lähempänä eläkeikää oleva lastenhoitaja (siis iha päikkärin tätsky =) joka teki huvikseen ja ilokseen noita hommia vielä ) .
Ihan tosi tyytyväinen olen ollu ja kun on kiva hoitaja niin sille voi halutessaan soittaa tai tekstailla suoraan sen eka kerran jälkeen =)

Yhteistyössä