miuta ihan varmasti rangaistaan jostain :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joSSSu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

joSSSu

Aktiivinen jäsen
04.04.2006
5 248
0
36
sanoin miehellekkin. olin pitkään pojan syntymän jälkeen sitä mieltä että en enää koskaan halua lapsia. nyt on yritetty 8 kk jo eikä kuulu ei näy :/ takana on 4 raskautta, mutta vain 1 lapsi. sitä luulee, että NYT se on tärpännyt varmasti ja tekee testin eikä uskalla edes katsoa ja toivoo niin että se viiva tulisi siihen.
en ole katkera niille jotka saa lapsia, olen vain itselleni vihainen. ja kyllä, vasta 8kk on yritetty...

:hug: Tuntuu varmasti pitkältä tuo aika, mutta ei se oikeasti ole mitenkään hälyyttävää. Kyllä se sieltä vielä tärppää, odottelee vaan aikansa, että annatte hänelle sitten kaikki asiat periksi :D ;)

kun nuo kaikki 4 muuta raskautta ovat olleet ns. vahinkoja, aborttia en ole tehnyt koskan vaan ovat keskeytyneet. kai se luontoäiti on sit päättänyt et ei tuolle enää muksuja...

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
mä olen aika vakuuttunut, että mun entiset lapsikielteiset kommentit nauraa mulle p*skasesti päin naamaa nyt, ja siksi plussaa ei tuu :snotty:

Sama käynyt mielessä :(
Ja kun ei voi edes saada kavereilta (ex sellaisilta? ) ymmärrystä kun on joskus sanonut et en varmaan koskaan halua omia lapsia. :/

Yhteistyössä