Miulla piti tänään olla "vapaapäivä"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Adelade
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Adelade

Aktiivinen jäsen
11.10.2006
4 780
0
36
Sovittiin jo viime viikolla että tytöt menee syyslomalla mummolaan yökylään.
Eskarilainen sanoi tänä aamuna että hän ei kyllä yöksi jää, 2v:lla taas oli kamala kiire mummolaan ja kiukkusi koko aamun että millon mennään. Sinne se nyt jäi, elämänsä ensimmäistä kertaa yökylään.

Olin vaan vähä pettyny kun tuo isompi ei jäänykään, olin suunnitellu että pääsen lenkille, ratsastamaan ja ennen kaikkea saan olla hetken ihan yksin (en ees muista millon tämmönen ihme ois tapahtunu...) Vaan eipä sille mitään mahda, väkisinkään voi toista jättää kun ei halua.

No mutta pitää ajatella positiivisesti, eihän tässä ole kuin reilut 10v kun noi pärjää yön yli keskenäänkin, mie lähen sit johonkin missä saan olla hetken ihan itteni kanssa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Ma olisin kylla vaan laittanu yokylaan, jos tuntuu silta et olis tarvinnu yhden yon vapaata : )

Juu no tarpeeseen ois tullu kun meinaa hermot mennä (oon siis kotiäitinä tällä hetkellä ), vaan en halunnu väkisin toista jättää sinne. Ois se varmaan huudon kans jääny, mut aattelin että eipä jää lapselle kovin kivat muistot mummolasta jos on väkipakolla sinne jätetty. :/

Onko kenenkään muun lapset ollu tommosia "tupajumeja"? Aikaisemmin toi esikoinenkin viihtyi mummolassa yötä, mutta nyt ei ole 1,5vuoteen halunnu. Tai on kyllä puhunu että haluais mennä, mut peruukin sitten ihan viime tipassa.

:attn:

Yritä vielä suostutella. Keksit kaikkea mitä voivat mummon luona tehdä. Tuon ikäiset on kuitenkin helposti huijattavissa.
Kannusta kokeilemaan ja sanot että haet pois jos ei halua sitten illalla jäädä.

Pikkuneiti menee toisen tätinsä luokse mielellään aina yökylään jos vain päästän. Toisen tätinsä luona oli kerran ja sen jälkeen ilmoitti ettei mene enää sinne koskaan ku sielä oli niin kurjaa.=o Neiti 6v. Täti kysyny välillä mut ilmoittanu hälle heti aina et en varmasti tule.

Yhteistyössä