Kohtalotoveri, jesAlkuperäinen kirjoittaja Sara:30v, 157cm ja 46kg
Vui että, sä olet ihanan pikkanenAlkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:22v, 42 kg ja 146cm
Sun mitat kelpais mulle!Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:36, 168, 59. B)
höh, miksi tulisi? :/Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Tulee taas tunti turpaan kun vastaan, mutta 27v, 171cm ja 49kg.
No kun joskus olen erehtynyt vastaamaan näihin niin olen saanut kuulla olevani ties kuinka sairas anorektikko jonka elämässä ei ole muuta sisältöä kun paino :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Metrimatonen :höh, miksi tulisi? :/Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Tulee taas tunti turpaan kun vastaan, mutta 27v, 171cm ja 49kg.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Tulee taas tunti turpaan kun vastaan, mutta 27v, 171cm ja 49kg.
33, 175cm, n. 66kg, rv 23Alkuperäinen kirjoittaja Metrimatonen:Laitetaankos taas ikä, pituus ja paino?
Sä oot oikeen sopivan kokonen. Mä olen ollut liian laiha kun oli 176/43 :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:No kun joskus olen erehtynyt vastaamaan näihin niin olen saanut kuulla olevani ties kuinka sairas anorektikko jonka elämässä ei ole muuta sisältöä kun paino :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Metrimatonen :höh, miksi tulisi? :/Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Tulee taas tunti turpaan kun vastaan, mutta 27v, 171cm ja 49kg.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Tulee taas tunti turpaan kun vastaan, mutta 27v, 171cm ja 49kg.
Nyt mäkin voin. Otetaan sit turpiin yhdessä.
27v, 176cm ja 55kg