E
ei ymmärrä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:meillä mitattiin ennen pepusta, pyllystä ei koskaan, Sehän olis r.aiskaus.
Nykyisin käytössä korva/ohimomittari.
WHAT???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:meillä mitattiin ennen pepusta, pyllystä ei koskaan, Sehän olis r.aiskaus.
Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:MInulla on tästä asiasta niin kovat omakohtaiset kokemukset, että nään punasta kun joku sanookaan, että mittaa kuumee pyllystä tai laittaa lapselle supon
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Noh:meillä mitattiin ennen pepusta, pyllystä ei koskaan, Sehän olis r.aiskaus.
Mitä ihmettä, pepusta/pyllystä, mikä ero? Montako onkaloa lapsellanne on?
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Noh:meillä mitattiin ennen pepusta, pyllystä ei koskaan, Sehän olis r.aiskaus.
Mitä ihmettä, pepusta/pyllystä, mikä ero? Montako onkaloa lapsellanne on?
![]()
Tätä määkin vähän jäin ihmettelelmään
Mulle pylly ja peppu on sama asia, mut pitääks joku sitten etupyllyä pyllynä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:SE ON IHAN OIKEUS JA KOHTUUS, ETTÄ JOS TUNKEE MITTARIN LAPSEN PYLLYYN, NIIN TUNKEE SEN MYÖS SITTEN SINNE OMAAN PERSEESEENSÄAlkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka haluaisi itseltään kuumeen mitattavan pepusta? Tuskin kovin moni. Niinpä meilläkin on aina lapselta mitattu kuume kainalosta. Samoin kipulääke on aina annettu nestemäisenä, ei koskaan suppona.
Jaa, kyllä mä saatan iteltä pehvasta mitata... Minusta se on ihan neutraali asia. Ja olen mä suponkin laittanut joskus, jos ei muuta lääkettä oo ollut.
Aha, no mun mielestä on kyllä vähän outoa jos aikuinen tunkee mittaria omaan ahteriinsa, mutta kukin tietysti tavallaan...
No se mittaa sieltä nopeammin ja tarkemmin.
HALOO!! NYT OLI KYSE LAPSISTA JA MINUSTA 2-3VUOTIASKAAN EI OLE VERRATTAVISSA AIKUISEEN! PIKKUSEN ERIASIA MITATA NOIN PIENELTÄ LÄMPÖ PEPUSTA KUIN ETTÄ ITSE TUNKISIT MITTARIN AHTERIIN :headwall: :headwall: :headwall:
just joo!![]()
![]()