H
hermostunut
Vieras
Olen lopen kyllästynyt mieheeni joka on sellanen hemmetin rähjääjä ja lapsellinen hemmoteltu. hän on ahentunut vuosi vuodelta. Pari kuukautta oli tosi ihana mies kun pelkäsi menettävänsä mut mutta nyt on taas kahta kauheempi. hän siis keksii riidan aiheita koko ajan. ja eläisi täysin yli varojemme jos en siitäkin asiasta sanoisi koko ajan. Hän jaksaa vinkua kun ei muka saa ikinä mitään ja miehellä on kaikki helvetin pelikoneetkin mitä maa päällä kantaa, ei se niillä pelaa mut ne vaan pitää olla. kun hän suuttuu,haukkuu ja puhuu törkeesti eikä ymmärrä miksi olen vielä illalla vihainen. Kiukuttelee siitä kun ei pääse koko ajan jonnekkin kylylään tms. Meillä on 2 alle 4 vuotista lasta ja olen raskaana. en ole 4 vuoteen kulkenut missään kun mies taas on. alkukesästä ennen raskautta olin 2 kertaa ulkona, toisella kertaa yhden yön pois kotoa ja toisella kaksi. mies sai hirveän mustasukkaisuus kohtauksen ja soitteli ja raivosi ja haukkui. Nyt en tiedä mitä teen. Mieleni tekisi erota,mutta en tiedä miten pärjään kahden pienen kanssa raskaana ja kohta vielä vauvankin kanssa.