Mitö ihmettä tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitiliini

Vieras
Eilen aamulla alkoi mieletön kutina jaloissa, käsissä ym. Helpotti välillä ja sit taas alkoi kutina.
Hain Heinix lääkettä apteekista, joka sitten ilm auttoi kun rauhottui illaksi.
Tänä aamuna silmäluomet punoittaa, leuassa ja poskissa punasia läiskiä. Käsiä kutittaa, samoin sisäreisiä, käsivarsia, niskaa..
Joissakin paikoissa on pineiä röhelmäisiä kohtia, jotain paukamia.

En ole vaihtanut pesuainetta, tai pyykinpesuainetta, rasvaa, en mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliini:
Eilen aamulla alkoi mieletön kutina jaloissa, käsissä ym. Helpotti välillä ja sit taas alkoi kutina.
Tänä aamuna silmäluomet punoittaa, leuassa ja poskissa punasia läiskiä. Käsiä kutittaa, samoin sisäreisiä, käsivarsia, niskaa..

Syyhypunkki?Stressiperäinen ihottuma?onko millasta?

Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:

Syyhypunkki?Stressiperäinen ihottuma?onko millasta?

Punaisia läiskiä siellä täällä, röhelmäisiä kohollansa olevia paukamia joissakin kohti. Kutisee sikana.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Nokkosihottumalta kuulostaa. Eli allerginen reagtio johonkin. Söitkö kenties jotain normaalista poikkeavaa?

oon yrittänyt muistella mut en keksi mitään. juustonaksuja..

Jotkut lisäaineet saattaa aiheuttaa allergiaa, siitäkin huolimatta ettei aikaisemmin ole aiheuttaneet. Mm tomaatissa olevat säilöntäaineet saattaa aiheuttaa allergisia reagtioita.

mulla tuo oli nokkosrokkoa..siis kutina alkoi yöllä ja oli pakko lähteä päivystykseen kun kutina oli aivan sietämätöntä ja olin repiny ihan verille..atarax siihen auttoi

päivystyksessä käyty. Sain 2 kortisonipiikkiä mut ei auttanut. Atarax reseptin sain myös, ne pitäs hakea kunhan apteekki aukeaa.
"The unforgiven" kauanko jouduit syömään niitä ataraxeja? Onko sen jälkeen ollut oireita.
Lääkäri sanoi minulle ettei tiedä mistä tää johtuu, joku allerginen reaktio vain on.

Uusimmat

Yhteistyössä