Mitkä teidän kodin seinistä on teidän miesten seiniä? Ja mitkä on teidän omia seiniä? (aion voittaa tämän väännön)

OT mutta ootko ihan valmiina löytänyt tuollaisen sisustustarran vai saako niitä teetettyä jossain?
Netistä saa kuulemani mukaan tilata omalla tekstillä, värillä, fontilla, koolla jne.

Mutta mä päädyin ostamaan mustaa kontaktimuovia, paperiveitsen ja tulostimeen uudet musteet. Näin saan vaikka kerran viikossa uuden tekstin seinälle ja tulee halvemmaksikin.

hellsbells
Hmm.. Meillä nämä seinät on molempien seiniä,

PAITSI! sillon jos mies haluaa ripustaa niille jotain rumaa (tai valita rumia tapetteja, ruman väristä maalia, jne.), niin sillon ne on tietysti mun seinät :) Koskee ainakin keittiöö ja olkkaria. Makkarilla ei niin ole väliä, kun sitä ei muut nää.

Mies omistaa meillä kaikki seinät, mutta on ulkoistanut niiden ylläpidon ja somistamisen mulle.

Meille ei kyllä tasan tarkkaan tulisi mitään tekstejä seinille, halusi mies sitä kuinka paljon hyvänsä (jos käännetään nyt kuvitteellinen tilanne toisin päin) ja kokisin loukkaavana, jos mun mielipidettä ei asiassa kuunneltaisi.

Mä halusin uudistaa (taas) sisustusta ja mies tapansa mukaan vastusti. Moninaisten perusteluiden jälkeen vetosin siihen että kai mä saan kodissani tehdä mitä haluan. Noh, mies siihen polleana sitten tokaisin että kenen nimi lukee ovessa?!?
Vastasin siihen että "sinun kultaseni, mutta ulkopuolella"

Ja näin alkoi sisustaminen, ja ihan luvan kanssa :)

Mä halusin uudistaa (taas) sisustusta ja mies tapansa mukaan vastusti. Moninaisten perusteluiden jälkeen vetosin siihen että kai mä saan kodissani tehdä mitä haluan. Noh, mies siihen polleana sitten tokaisin että kenen nimi lukee ovessa?!?
Vastasin siihen että "sinun kultaseni, mutta ulkopuolella"

Ja näin alkoi sisustaminen, ja ihan luvan kanssa :)
:LOL:

Hitaasti, mutta varmasti. Eilen tulosteltiin (kyllä, yhdessä eli mies oli hommassa mukana) niitä kirjaimia ja sitten kokeilin sitä kirjaimen liimaamista siihen kontaktimuovin taustaan (kiitokset vaan vinkistä!) ja leikkaamista.

Ja oikein kiva tuli. Mulla on tosin leikattuna vasta se H-kirjain, mutta eikai sen niin kiirettä olekaan, koska seinätkään ei ole vielä valmiit. Puuttuu paklaukset ja maalit. Joten ei kiire kirjaimillakaan :)

Yhteistyössä