Suurinpiirtein mutta vielä on paljon paperia jäljellä.Eli sulla on siis lupa sitten kirjotella erinäisiä tekstejä lattialle, jos niikseen. Oi sinä onnekas
Suurinpiirtein mutta vielä on paljon paperia jäljellä.Eli sulla on siis lupa sitten kirjotella erinäisiä tekstejä lattialle, jos niikseen. Oi sinä onnekas
Netistä saa kuulemani mukaan tilata omalla tekstillä, värillä, fontilla, koolla jne.OT mutta ootko ihan valmiina löytänyt tuollaisen sisustustarran vai saako niitä teetettyä jossain?
Oolrait. (ootko muuten koittanu etät sen kontaktin saa myös seinästä irti halutessaan...)Mutta mä päädyin ostamaan mustaa kontaktimuovia, paperiveitsen ja tulostimeen uudet musteet.
Olen juu, monasti.Oolrait. (ootko muuten koittanu etät sen kontaktin saa myös seinästä irti halutessaan...)
Hyvä tietää. Itselläkin ollut pieni lastenhuoneen tarraprojekti suunnitteilla mutta ei ihan vielä ole päästy toteutusasteelle. Sillä vaan kyselin ettei itse tarvi mennä puuhun perä edellä.Olen juu, monasti.
Ei tosiaan muuta, kun toteuttamaanHyvä tietää. Itselläkin ollut pieni lastenhuoneen tarraprojekti suunnitteilla mutta ei ihan vielä ole päästy toteutusasteelle. Sillä vaan kyselin ettei itse tarvi mennä puuhun perä edellä.
Samaa mieltä. Talo on kyllä minun nimissäni mutta silti meidän talomme joten seinätkin ovat meidän seiniämme, samaten lattiat, katot. Jopa huonekalut ovat yhteisiä."Kaikki mikä on minun on myös sinun", tai jotain sinnepäin...
Mä halusin uudistaa (taas) sisustusta ja mies tapansa mukaan vastusti. Moninaisten perusteluiden jälkeen vetosin siihen että kai mä saan kodissani tehdä mitä haluan. Noh, mies siihen polleana sitten tokaisin että kenen nimi lukee ovessa?!?
Vastasin siihen että "sinun kultaseni, mutta ulkopuolella"
Ja näin alkoi sisustaminen, ja ihan luvan kanssa