Rv27
Lisäksi kiinnostaisi merkit, jotka valmistetaan "eettisesti", esim. mieluummin Euroopassa kuin Kiinassa.
Emmaljungat vaikuttavat kuvissa aika massiivisilta, ovatko sitä? Muutaman mallin olen heiltäkin katsonut jotka kiinnostaisi, mutta kun nyt sais ton miehen myös joskus vaunukauppaan niin päästäis testailemaan... Mites noin niin kuin merkkienä muutkin, esim. Teutonia, Britax, I'coo,...?Alkuperäinen kirjoittaja Emmaljunga:Emmaljunga Smart Edge Duo- yhdistelmävaunut on mun lempparit esim. brioihin ei voi edes verrata, ovat aivan eri kaliiberia.
Aijaa? Toivottavasti ei ole yleinenkin vika, koska just sellainen navy-sininen olisi munkin suosikkiväri vaunuihin! (Tulee sitten tyttö tai poika, haluaisin tummansiniset vaunut/rattaat.) Helppo koottavuus ja jousitus olisi tärkeää, koska vaunuilla tullaan reissaamaan jonkun verran, pääosin ollaan kuitenkin ahtaissa tiloissa kaupungissa.Alkuperäinen kirjoittaja En luule- Tiedän:Emmaljunga.
Tosin classicien navy väriset kankaat haalistui 1kk käytön jälkeen. Uudet saatiin samantien kun vietiin ne lastentarvikkeeseen. Uudet oli parempaa laatua. Nuo oli vielä poistomyynnissä, ed.vuoden kankailla /aikaa tästä jo tosin 6v)
Niin tämäkin on minun suosikkini. Ainoastaan turvakaaren tulkitus on vähän löystynyt, mutta en minä sitä ole edes jaksanut kokeilla menisikö takuuseen. Ei haittaa elämää yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja noh:Gessleinit.
Ekalla lapselle ostettiin Gessleinit ja olivat aivan järkyttävän heppoiset ja hankalat!! Toisella ja nyt kolmannella I'coot, aivan mahtavan hyvät.Alkuperäinen kirjoittaja noh:Gessleinit.
Kerro toki, mikä teki heppoiseksi? Jousitus on notkuva, mutta se soppii loistavasti metsäpoluille eikä minusta haittaa pätkääkään myöskään asvaltilla. Päinvastoin mukulan saa pienemmällä vaivalla hetkuteltua uneenAlkuperäinen kirjoittaja näin meillä:Ekalla lapselle ostettiin Gessleinit ja olivat aivan järkyttävän heppoiset ja hankalat!! Toisella ja nyt kolmannella I'coot, aivan mahtavan hyvät.Alkuperäinen kirjoittaja noh:Gessleinit.
En tiedä, minkä vuosimallin/malliset Gessleinit sulla olleet, mutta meillä on kahdella lapsella kestäneet Gessleinit ilman vikoja ja eteenpäin lähtivät huutiksessa kahdessa päivässä kivalla hinnalla. Ostaja vielä jälkeenpäin otti yhteyttä ja kiitteli hyvistä vaunuista.Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:Ekalla lapselle ostettiin Gessleinit ja olivat aivan järkyttävän heppoiset ja hankalat!! Toisella ja nyt kolmannella I'coot, aivan mahtavan hyvät.Alkuperäinen kirjoittaja noh:Gessleinit.