Mitkä ovat teidän parisuhteen säännöt?

  • Viestiketjun aloittaja kkk
  • Ensimmäinen viesti
No sellaiset säännöt on että saa tehdä mitä haluaa, pakosta ei olla yhdessä, mutta kerrasta poikki menee jos petetään. Ja pettämiseksi luokitellaan kaikki sellainen mitä ei voisi oman kumppanin nähden tehdä.
 
no joo
Ei meidän ole tarvinnut sääntöjä laatia. Jos tuntee loukkaavansa toista, niin silloin loukkaa. Anteeksiannot mietitään sitten tilanteen mukaan, jos siihen on tarvetta.
Jos "sovitaan" jo etukäteen, että annetaan anteeksi jos suutelee toista, niin silloinhan on jo antanut siihen luvan... Ja jos on tarve muita suudella, on silloin parisuhteessa jotain pielessä, eikä pelkät anteeksiannot silloin auta.
 
Ei olla keskusteltu säännöistä. Mutta ehkäpä suutelu ei ole sallittua kun en siitä kertoisi :whistle:
Hitaita saa tanssia muuten mutta onhan se sen verran noloa&teiniä keneltä vaan etten haluaisi tietää puolisoni sellaiseen sortuneen..
 
S
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Me ei käydä baareissa tanssimassa, mutta lavoilla kyllä. Tanssiminen vieraiden kanssa on vain mukavaa sosiaalista kanssakäymistä, samoin halaaminen tietenkin. Mutta suutelut yms. on pannassa.
Minun mieheni suutelee koko ajan muita naisia, nimittäin poskille :). Kuuluu kulttuuriin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Me ei käydä baareissa tanssimassa, mutta lavoilla kyllä. Tanssiminen vieraiden kanssa on vain mukavaa sosiaalista kanssakäymistä, samoin halaaminen tietenkin. Mutta suutelut yms. on pannassa.
Minun mieheni suutelee koko ajan muita naisia, nimittäin poskille :). Kuuluu kulttuuriin.
Poskisuudelmat ovat ok. =)
 
piupau
Meillä on ollut sääntönä se, että kun toinen viihteelle lähtee, niin saa pitää hauskaa, kumpikin tietää missä raja menee. Hitaita on saatu tanssia ja olen tanssinutkin useasti. Nyt sitten mies yhtäkkiä sai päähänsä että tuota sääntöä ei enää olekaan.. en oikein tajua.. ymmärrän jos pahalta tuntuu mutta saattaa mullakin kirpasta vähän jos mies on tanssinu, mutta mitä sitten?! Miksei toinen sais pitää hauskaa, minusta siinä ei ole mitään pahaa, en kä halua että liikaa pidätellään toista.. mua vähän ahdistaa. mitä seuraavaksi, kieltääkö se mun puhumasta vieraille miehille..???
 
jaa
Mies ei tykkä tanssimisesta, minä saan siis tanssia kenen kanssa vaan, miehen nähden ja muutenkin. Halata saa myös vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä/kavereita, suudella ei.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kkk:
Missä kulkee raja, mikä sallittua, mikä ei?
Saako esim baarissa tanssia hitaita muiden miesten kanssa, annetaanko anteeksi suutelu? jne
Ne jos mun mies tanssis hitaita muiden miesten kanssa, niin ehkä siinä menisi parisuhteen raja.
 
suutelu muiden kans ei käy, paneminen muiden kans ei käy. Baarissa hitaiden tanssiminen.. hmm.. olisin aika kummissani jos ukko tanssittais muita kun ei se mun kans suostu.. joten ei käy:D

pettämisestä kerta poikki ja se on ihan sovittu juttu+ et mä en suostu kaverisuhteeseen ukon kanssa. lapsen asiat hoidetaan mut se onki sit siinä. Ihan yhteisymmärryksessä on asiat.

Halaaminen on ok.
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja piupau:
Miksei toinen sais pitää hauskaa, minusta siinä ei ole mitään pahaa, en kä halua että liikaa pidätellään toista.. mua vähän ahdistaa. mitä seuraavaksi, kieltääkö se mun puhumasta vieraille miehille..???
Mun mielestä vieraiden miesten kanssa hitaiden tanssiminen ei ole ollut koskaan parisuhteessa ollessani HAUSKAA. Lavatanssit on eri asia ja nopeat.
Hitaat on eräänlainen pariutumisriitti, ja jos ei ole tarkoitus pariutua, miksi tanssiakaan. Voihan sen ajan vaikka jutella baaritiskillä tai pöydässä mukavia, jos on hyvää juttuseuraa tarjolla.
 
Ei olla mekään varsinaisesti säännöistä keskusteltu. Mutta tällaiset itsestäänselvyydet kuin paneminen, suuteleminen ym. ei nyt ole ok.
Me emme harrasta tanssimista edes baarissa, joten toi hitaiden vetäminen muiden (saati mun) kanssa on jo ajatuksena täysin epätodellinen. Mutta jo mies nyt innostuisi jortsuamaan joidenkin naikkosten kanssa yht'äkkiä, niin olisihan se ihan jees. Nauraisin varmaan itseni kipeäksi ;)
 
vieras
Meidän suhteessa ei ole asetettu mitään rajoja, aikuinen ihminen vastaa itse teoistaan, mikä minä olen toista rajoittamaan? Rajat asetetaan itse.
Mies kyllä tietää mikä loukkaa minua ja varmaan pyrkii olemaan loukkaamatta ja sama pätee toisinkin päin.
 
Ei ole mitään sääntöjä ylös kirjattuna. Jos nyt ajattelen omalta puoleltani, niin pahempaa kuin vaikkapa hitaiden tanssiminen tai suutelu olisi se, että mies rakastuisi toiseen naiseen, vaikka ei tekisikään mitään fyysistä tämän kanssa.

En siis pitäisi pahana sitä, että hän vain tanssisi jonkun naisen kanssa, mutta se olisi aika paha, jos mies olisi rakastunut tähän naiseen ja tanssisi siksi, että kaipaa tän läheisyyttä. Tilanne kokonaisuudessaan ratkaisee.

Itse olen sitoutunut avioliittooni ja myös siihen, että pyrin olemaan loukkaamatta rakastamaani miestä. Samoin uskon olevan miehenikin laita. Omatuntohan sen sanoo, mikä on oikein ja mikä väärin.
 

Yhteistyössä