Mitkä on oikeesti LÄMPIMÄT HANSKAT lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jäänäppien äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jäänäppien äiti

Vieras
En tiedä mitä noille muksuille pukisin kohta ulos päälle!? Siis hanskoiksi. Aina on kylmät kädet. Välillä oon kokeillu laittaa alle ohuet puuvilla hanskat, jäätyy vielä enempi. Tuntuu ettei mitkään hanskat pidä niiden sormia lämpiminä. Mitkä hanskat teillä on käytössä? Suositelkaapa nyt mulle jotain hyviä LÄMPIMIÄ hanskoja!

Ainakin Emil & Ida VILLALAPASET, joita myy esim. Sokos, hinta n. 8 eur. Myös Ruskovillan villalapaset on hyviksi todettu, hintaa tosin reilusti enemmän (14,80 eur).
Nuo siis alle ja päälle ohutvuoriset vedenpitävät hanskat, esim. ReimaTecit, niin ei pitäisi sormet palella =)

Rasavil ja alle kovalla pakkasella Ruskovillat. Sen parempia talvihanskoja ei olekaan. Rasavilit on mun mielestä ainoat markkinoilla olevat lämpimät topparukkaset. Esim. Lassien ja Reiman hanskata ovat välikausilla ok, mutta pakkasilla ihan liian ohuet.

reima tecit on kylmät, tai ainakaan meillä ei ole todettu hyviksi , kun taas rasavil kinttaat ovat olleet lämpimät. Kaamos kinttaatkin ovat olleet hyvät mutta hieman vaikeat pukea ja eihän ne oikein siitä kosteudesta tykkää

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Lassien ja Reimatecin rukkasilla nuo meidän pienet on pärjänneet ihan hyvin. :)

reimatecit tunnetusti ei ole lämpimät hanskat.
nyt on kyse lapsista joilla sormet paleltuu helposti, jolloin noilla ei tee yhtään mitään.

Lampaantalja on vähän eri juttu kuin joku keinokuituteddy tai muu muovikuitusisus.
Vanha konsti on nahkapäällys ja lammaskarva sisällä.
Lapsillekin oli kokoja Nippanapassa, Helsingissä.

Tosi lämpimät hanskat tai tumput kintaat saa nahkarina.fi ja taatusti ihan kotimaiset lammasturkisvuori tai keino turkis lammasturkis on lämpimin. kootkin ovat ihan vauvasta iholle tosi äijille

Nuo rasavilin peukalopotit on ainakin ollut hyviä siitä, että ne on helpot pukea ja sinne mahtuu helposti villalapanen alle ja silti lapsen on vielä helppo leikkiä niiden kanssa. Tommosia perusmallin rukkasia suosin juurikin noista syistä. Reimatecit ja muut tuntuvat tosi jäykiltä.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä