mitkä omituisimpia lempinimiä lapsille?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
millasia ootte kuullu?

mun yks tuttu sanoo lastaan rotaksi :/ jotenki se ei kuulosta kivalta, vaikka sanoo sen kyllä silleen hellittelynimenä, eikä mitenkään haukkuakseen.

Meillä on "Prinsessa Papupata", "Koekappale kuuskuuskutonen" ja "Pönäkkä".

Pönäkkää kutsuttiin aikaisemmin myös Jack Nicholsoniksi, mutta se on nyt vaihtunut Oiva Lohtanderiin.

Ei näitä millään pahalla ole annettu, ne on vaan kuvaavia :D

jopo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
millasia ootte kuullu?

mun yks tuttu sanoo lastaan rotaksi :/ jotenki se ei kuulosta kivalta, vaikka sanoo sen kyllä silleen hellittelynimenä, eikä mitenkään haukkuakseen.
Meillä taitaa olla sama tuttu. Minuakin puistattaa joka kerta kun kuulen hänen rotittelevan lastaan.

NewArtRiot
Meidän esikoinen oli joskus Muke tai Kyki, keskimmäinen Nesbitti ja kuopus on Pikkukirka tai Pikkujames. Esikoinen itse sanoo olevansa Harri Olli, vaikka tyttö onkin. Tyttöjä ovat kaikki..

SatuKa
Me kutsuttiin mieheni kanssa tyttöjämme ihan vauvana leikkimielellä Kakkiaiseksi ja Kusiaiseksi. Minä rakastan Ronja Ryövärintytärtä ja siinä olevia kakkiaisia ja tytöt näyttivät pikkuvauvoina ihan näiltä kakkiaisilta. Sitten mieheni kuuli minun kerran sanovan toista tytöstä kusiaiseksi vaikka oikeasti sanoin raumlaisittain nopeasti "kuis sää nyt sillai". Siitä jäi nämä lempinimet hetkeksi elämään ja olihan se aikamoista vaipparumbaa ne ensimmäiset kuukaudet. :D

JONSERED Karhunkantaja
Katsopas profiilistani... ;) Eli Stasi: valvonta ja raportointi, Mossad:terrori ja kiristys, Heka Hillitön: reipas hyvässä ja pahassa, IRA: ottaa kunnian muiden attentaateista ja pyrkii itsenäisyyteen.

Mutta ovat he myös Mosse Hotopää (pois-sen-maton-päältä... äijän väärinkuulemana) ja loogisesti, Puppe Puupää, Luppe Luupää ja Juffe Juustopää.

Vanhempien kaverilla oli Agentti ja Alibi. Alibi mukaan, kun lähti kaljalle ja vaimo lähetti Agentin perään...

Yhteistyössä