Mitkä lait ohjaa vanhustyötä?????!!!!!

• Viestiketjun aloittaja "Opiskelija"
  • Ensimmäinen viesti
"Opiskelija"
Eli mitkä ovat keskeisimpiä säädöksiä, jotka ohjaavat vanhustyötä vanhustenpalvelutalossa???Osaisiko joku vähän vinkata, kun pää takoo nyt todellakin tyhjää....

Huisi hippu
no esim taloudellisuus, eräs lähihoitaja sanoi että toimenpiteessä (esim tekohampaiden poisotto,pesu,yms) käytettävien kahden hanskan sijaan käytetään vain yhtä, säästää sen toisen. eli kyllä se kunnan säästötavoite jonkun verran vaikuttaa.

"vieras"
no esim taloudellisuus, eräs lähihoitaja sanoi että toimenpiteessä (esim tekohampaiden poisotto,pesu,yms) käytettävien kahden hanskan sijaan käytetään vain yhtä, säästää sen toisen. eli kyllä se kunnan säästötavoite jonkun verran vaikuttaa.
:D Voisitko hakea ja linkittää mulle tuon lain taloudellisuudesta? :whistle:

Tässä kysyttiin lakipykälistä, ei kunnan tavoitteista tai työpaikkakohtaisista ohjeista.

Huisi hippu
ai sä teet jotain tehtävää. tee itse. itsekin olen opiskelija :D

mut empä tiedä, ei tuota vissiin oo laissa säädetty.

mut esim tää. työnantajan on hankittava työntekijöilleen tarvittavat suojavälineet esim saunatuksiin, elikkä kumpparit, essut yms. ja yleensä ne on halvat, tylsät, miksi työnantaja ei osta kivan näköisiä välineitä? yhdessä laitoksessa ostettiin kukkakuvioisia kumppareita, josta mummo ja pappa potilaat innostuivat, saivat iloa arkeen. tässä on jotain mitä ajatella. pykälistä en tiedä.

Yhteistyössä