Mitkä kolme asiaa on ilahduttaneet tänään?

Aurinkoisen päivän päätteeksi summataanpa päivää.... :D

Minun listalla.... :wave:

1. Käytiin muksujen kanssa kaupungin isossa puistossa retkellä eväiden kera. Treffattiin samalla reissulla ystäväni (ja hänen lapsensa) ja törmättiin myös pariin muuhun kaveriin jotka olivat lähteneet lapsinensa nauttimaan ihanasta sunnuntaista. Aurinkoa, eväitä ja hyvää seuraa.... :heart:

2. Ekaluokkalainen tuossa ennen unille menoa höpötteli juttujansa ja ihan yhtäkkiä totesi: Äiti, minä rakastan sinua.... :heart:

3. Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä; mies tuli auttamaan aamulla sängyn petaamisessa ihan pyytämättä, yllättäen. :LOL: Tekee kotitöitä siinä missä minäkin mutta eipä me yleensä kaksissa tuumin olla sänkyä petattu.... :D :LOL:

Ihana; aurinko, jäätelö ja kesäiset kadut.... kesä saa tulla, I'm ready! :D
 
1. Sain fillarin :)

2. Oltiin lasten kanssa puistossa ja siellä oli aivan ihana yli 80-vuotias rouva, jonka kanssa oli ilo keskustella. Todella herttainen ihminen :heart: ja entuudestaan täysin tuntematon. Toivottavasti näemme jatkossakin!

3. Olen saanut kirjallista tehtävääni tehtyä jo aika hyvin.
 
1. Nuo lapsukaiset, vaikka esikoisella tuntui olleen hieman känkkäränkkäpäivä
2. Eräs tyyppi tavallaan pahoitti mieleni menneen viikon aikana, mutta tänään sain häneltä hyvän tekstiviestin =)
3. Päivä on ollut todella hyvä ja ollaan ulkoiltu ja tehty peräti puutarhahommia ja ah, sielu sai harmoniaa :xmas:
 
Vierasmä
- Tytär oppi pyöräilemään eilen ja sitä on iloittu vielä tänäänkin :)
- Päätös, että nyt aloitan oikeasti keventämään painoani.
- Pitkään mieltä painanut velka on tänään maksettu pois.
 
Piika-äiti
-Muistin taas kerran miksi teen sitä työtä mitä teen.
-Tonnikala-herkkusienitökötti oli oikeasti hyvää pastan kanssa.
-Esikoinen siivosi ulkoeteisen. Pyytämättä.
+ 1 Sain istutettua vihdoin ruusunjuuret maahan
 
mutsi
1. Koiravauvamme pissasi vain yhden kerran sisälle, muuten kaikki asiat osasi ulos
2. Pesäpallon peluu naisporukassa koulun kentällä
3.Mies tuli kalastusreissulta ehjänä ja hyväntuulisena kotiin
 
.
- Oli kivat työkaverit ja muutenkin kiva päivä töissä
- Jaksoin käydä kaupassa ja tehdä kunnon ruokaa vaikka olin hyvin väsynyt
- Saan mieheni tänään takaisin kotiin reissusta
 
harmistus
1. Se, ettei lapsi oman kertomansa mukaan ole koskaan kokenut rasismia.
2. Se, että olen saanut jotain aikaan
3. Ettei tänään ollut ihan niin paska fiilis kuin eilen ja ettei ajatukset olleet ihan niin synkkiä.
 

Yhteistyössä