Mitkä ihmeen "parisuhdemarkkinat"?

erinsamanlaisia
Mä ajattelin oikeastaan aikaa ennen välitöntä vaaraa. Siis aikaa nyt.

Jos/kun luonnonkatastrofi tai sota iskee, ymmärtänee jokainen käyttää ehkäisyä. Tai sit ei. Höm. :confused:

Senköhän takia tuo aiempi tuolla jo varoitteli perheen perustamisesta? Siis kun osa uskovistahan ei saa ehkäisyä hyödyntää.
Juu se olin ihan minä itse joka sitä ehdotteli, eikä se ollut ehdotus. Kehoitus.

Ja väitätkö ihan tosissasi, ettei meillä ole tällä hetkellä mitään vaaraa?

Nyt lyöt tähän ehkäisyt yms. Eli taitaa olla sun omaa inhoa nyt vaan uskovaisia kohtaan, ja omia tulkintojasi.
Luulen, että olisi turha vastata.
Kuuntelistko edes oikeasti, vai olisiko sinulla kova tahto olla vain oikeassa?

Pystyisikö kanssasi tasapuoliseen keskusteluun, jos kerran haluat tietää lisää uskonnoista?

Mitä ylipäätään ajat takaa?

Keskusteltiin siitä miten lapsia nyt päättää osa olla tekemättä ja osa tekee.
Ja kyllä, monille se syy on tämä aika kun kaikki on hyvin epävarmaa ihmisten turvallisuuden suhteen.
Vai kiellätkö tämän asian?
 
Juu se olin ihan minä itse joka sitä ehdotteli, eikä se ollut ehdotus. Kehoitus.

Ja väitätkö ihan tosissasi, ettei meillä ole tällä hetkellä mitään vaaraa?

Nyt lyöt tähän ehkäisyt yms. Eli taitaa olla sun omaa inhoa nyt vaan uskovaisia kohtaan, ja omia tulkintojasi.
Luulen, että olisi turha vastata.
Kuuntelistko edes oikeasti, vai olisiko sinulla kova tahto olla vain oikeassa?

Pystyisikö kanssasi tasapuoliseen keskusteluun, jos kerran haluat tietää lisää uskonnoista?

Mitä ylipäätään ajat takaa?

Keskusteltiin siitä miten lapsia nyt päättää osa olla tekemättä ja osa tekee.
Ja kyllä, monille se syy on tämä aika kun kaikki on hyvin epävarmaa ihmisten turvallisuuden suhteen.
Vai kiellätkö tämän asian?
Anteeksi, jos jotenkin hyökkäävästi kysymykseni esitin.

Ei kai tää ole asioita, missä ollaan oikeassa tai väärässä. Kunhan pohdin ääneen syitä miksi ihmiset päätyvät erilaisiin ratkaisuihin.
 

Yhteistyössä