Mitkä alat ottaavat töihin ilman koulutusta?

• Viestiketjun aloittaja Työtä vailla
  • Ensimmäinen viesti
Työtä vailla
Ei jaksa siivousta :S Ei vaan oo mun homman ja täytyy kyllä arvostaa niitä jotka tekevät kyseistä työtä.

Millasiin paikkoihin pääsis ilman koulutusta?
Mulla on jo kaks, mutta niistä ei työpaikkoja ole tiedossa, harmikseni.

Rukoilijasirkka
Onko sulla mitään koulutusta? jotain ammattikoulutusta ennestään?

Pakkaajaksi ehkä?

Mä oon rahankäsittelijänä. Mulla on kyllä puutarhurin paperit, mutta tärkeintä tais olla nuhteeton tausta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Pakkaajaksi ehkä?

Mä oon rahankäsittelijänä. Mulla on kyllä puutarhurin paperit, mutta tärkeintä tais olla nuhteeton tausta.
kerrotko vähän tuosta nykyisestä työstäsi?

entinen hampurilaistyöntekijä
Alkuperäinen kirjoittaja kerrosateria:
No Heseen tai Mäkkäriin varmaan pääsee. Ja niissä voi tehdä iltaa ja viikonloppua, mikä lihottaa kivasti tilipussia.
Palkka ei ole kyllä kummoinen ainakaan Hesellä. Ei ollu ainakaan abouttiarallaa 5 vuotta sitten.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Pakkaajaksi ehkä?

kerrotko vähän tuosta nykyisestä työstäsi?

En saa kertoa. Minulla on vaitiolovelvollisuus, olen niin tärkeä henkilö
B) B) noo, semmosta rahan laskemista. Tai konehan ne laskee. Ihanin työ ikinä, paitsi tänään mokailin. Aika yksinkertaista, mutta tarkkaa työtä.

Se on vähän samanlaista, kuin jos olisi jossain varastolla töissä.

Alkuperäinen
Puutarhuri ja pukuompelija olen koulutukseltani.

Niin ja ongelmana on myös se, että minä joudun itsekseni kaikki lapsen asiat hoitamaan. Ei ole ketään joka vois hoitaa. Päivisin on kyllä esikoulussa, mutta on niitä muitakin mneoja sen kanssa (pakollisia).

Ja sen takia on sit tuo yötyö tai myöhään illlalla vähän hankala tai varhain aamulla. Mieluiten siis päivätyö.

Yhteistyössä